Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toch zou ik oppassen, goedkoop is in dit soort gevallen vaak duurkoop. karinFTbing schreef:Ja mijn moeder had het over zo'n 60 euro voor 6 lenzen voor mijn rechter oog, daar komt dan het set voor mijn linker oog nog bij (zonder cilinder) en dan nog vloeistof.
Karin; ik ga nog altijd gewoon naar de oogarts, ivm scheel kijken en die kijkt ook altijd goed na of mijn ogen niet beschadigd raken van lenzen!
Natuurlijk snap ik dat hierop besparen 'gevaarlijk' kan zijn, maar misschien is een andere opticien net zo goed, maar goedkoper? (ben nooit zo te spreken geweest over de hans anders..)
edit; gaitmonster, waar zit jij dan?

karinFTbing schreef:Ik wordt door de opticien nooit gecontroleert, alleen door de oogarts (die het naar mijn idee denk ik toch ook wat beter kunnen zien dan een opticien?)

) karinFTbing schreef:Snap ik, maar ik vertrouw die opticiens bij mijn hans anders nog altijd niet
Heb zojuist even opgezocht hoeveel er vergoed wordt, €100 op 2 jaar, is opzich nog best wel wat, moet er wel gebruik van worden gemaakt (moeders die dat eerst altijd regelde wist dat niet)