*Sorry als het verkeerd staat
*Ik heb dus een haarprobleem..
Op dit moment ben ik mijn haar aan het laten groeien voor stichting haarwens, het komt nu tot ongeveer mijn bh bandje.
Omdat het nu toch aardig lang aan het worden is draag ik steeds vaker mijn haar in een staart.
En hier komt dus het probleem

Ik kan zelf geen fatsoenlijke staart maken, dus vraag ik altijd mijn moeder of mijn zus..
Sinds november heb ik dit probleem al, toen heb ik zelfs een keer een stuk van mijn haar laten halen omdat ik het zat was.
Mijn haar pluist heel erg en blijft dus vaak niet goed zitten.
Als ik zelfs een staart maak dan valt alles er aan de zijkant weer uit omdat ik niet alles goed naar achter kan krijgen.
Een scheiding maken wil ik niet meer, ik heb jarenlang een scheiding aan de zijkant gehad.
Ik ben er nu eindelijk vanaf als ik al weer zo'n scheiding maak voor een staart duurt het weer dagen voordat die scheiding weer weg is

Op dit moment loop ik ook liever niet met een scheiding buiten, omdat ik een hele gevoelige huid heb.
Zijn er mensen die wat goede tips hebben?
Ik ga na de vakantie ook weer terug naar school en dan moet ik een fatsoenlijke staart kunnen maken..
Nee ik neem geen stekeltjes kapsel
of je kiest voor een losse staart wat hoger op je hoofd, dan hoeft het ook niet zo perfect te zitten