bedankt voor het hier komen kijken.
ik ben niet zo van de Huisartsen voor zulke dingen die in mijn ogen beetje onnozel kunnen zijn..
daarom dat ik het hier post.. 
ik heb vaak hoofdpijn.. vaker migraine.. maar nu word het wel erg. ik heb al bijna 2 jaar lang dat ik niet vaak een zonnebril op kan.. als ik die op heb dan krijg ik al snel hoofdpijn doordat het tegen de zijkanten van me hoofd zit.. ik heb al geprobeeerd om een zonnebril op te zetten die ong flaporen maakt zo los dat die zit maar helpt ook niet.
maar om het nog mooier te maken... ik krijg nu ook hoofdpijn als ik een staart of een knot maak.. ik heb nu denk ik al een dag of 5 dat ik 's avonds voor slapen gaan 2 paracetamollen slik om te kunnen slapen.. nu vandaag word het zo erg dat ik net al 2 heb geslikt omdat het nu al te erg word en ik dus geen staart of niks meer kan hebben.. zelf het haltertruitje en me halter bh zorgen dat ik hoofdpijn heb..
hebben jullie enig idee waar ik last van heb.. of tips ervoor.. want ik weet het niet meer zo goed.. en ik heb echt een hekel aan hoofdpijn..
Groetjes, Marlies
hier zit ik ook al bijna 2 jaar mee.. dus ik lees mee 
nou als ze mij kan vertellen waarvoor.. dan zal ik daar blij om zijn maar ik heb dus absoluut geen last van stress!! (dat was ongeveer een half jaar geleden dat ik hiervoor naar de HA ben geweest..) daarna ben ik niet meer geweest omdat ik dan toch weer hetzelfde te horen krijg (kan zowiezo niet overweg met mijn HA)
nu met ander truitje aan zonder halter ding is me nekpijn wel weg..