hoofdpijn. tips.. ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

hoofdpijn. tips.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 20:59

Hallo,

bedankt voor het hier komen kijken.
ik ben niet zo van de Huisartsen voor zulke dingen die in mijn ogen beetje onnozel kunnen zijn.. :+ daarom dat ik het hier post.. ;)

ik heb vaak hoofdpijn.. vaker migraine.. maar nu word het wel erg. ik heb al bijna 2 jaar lang dat ik niet vaak een zonnebril op kan.. als ik die op heb dan krijg ik al snel hoofdpijn doordat het tegen de zijkanten van me hoofd zit.. ik heb al geprobeeerd om een zonnebril op te zetten die ong flaporen maakt zo los dat die zit maar helpt ook niet.
maar om het nog mooier te maken... ik krijg nu ook hoofdpijn als ik een staart of een knot maak.. ik heb nu denk ik al een dag of 5 dat ik 's avonds voor slapen gaan 2 paracetamollen slik om te kunnen slapen.. nu vandaag word het zo erg dat ik net al 2 heb geslikt omdat het nu al te erg word en ik dus geen staart of niks meer kan hebben.. zelf het haltertruitje en me halter bh zorgen dat ik hoofdpijn heb..

hebben jullie enig idee waar ik last van heb.. of tips ervoor.. want ik weet het niet meer zo goed.. en ik heb echt een hekel aan hoofdpijn..

Groetjes, Marlies

Grapjasjes12

Re: hoofdpijn. tips.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:00

Massage vragen aan vriendje/moeder/vriendin? Heb het idee dat er erg veel vast zit bij jou!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:01

Als je dit onnozel noemt... Pfoeeeee..
Hup meid snel naar de huisarts, dit kan niet goed zijn.........

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:01

Ik zou naar de dokter gaan maar het kan ook zijn dat je zo vastzit kwa spieren in je nek dat je daarom hoofdpijn krijgt. Of dat je met slapen een verkeerde houding aanneemt.

Maar je klachten klinken niet echt normaal dus ik zou er wel werk van maken en naar de dokter gaan!

Ps. dat van dat haar in een staart heb ik ook welleens last van gehad.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:03

Je zou dan dus bijna denken dat het uit je nek komt. Misschien toch eens naar de huisarts. Als het uit je nek komt kun je mogelijk dmv houdingstherapie of fysiotherapie van je pijn afkomen.
Als het niet uit je nek komt en echt migraine is zijn daar ook goede medicijnen voor.
Tis aan jou, 10 min. bij de dokter zitten met de mogelijkheid dat je er van af komt of altijd hoofdpijn houden;-).
Sterkte!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:10

Marlies :(:) hier zit ik ook al bijna 2 jaar mee.. dus ik lees mee O:)
Ik zelf ben al naar de huisarts geweest en die zegt alleen maar dat ik last heb van stress :( nou als ze mij kan vertellen waarvoor.. dan zal ik daar blij om zijn maar ik heb dus absoluut geen last van stress!! (dat was ongeveer een half jaar geleden dat ik hiervoor naar de HA ben geweest..) daarna ben ik niet meer geweest omdat ik dan toch weer hetzelfde te horen krijg (kan zowiezo niet overweg met mijn HA)

Sterkte!! :(:) hoop in je topic ook wat nuttigs tegen te komen :)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 21:13

Hee Bianca.. dat is nu net de rede waarom ik niet zo'n zin heb om naar de dokter te gaan.. ik heb net een zware rugpijn periode achter de rug waarin ik door de HA vol ben gestopt met hele erge zware pijnstillers.. ik ben er niet zo voor om die altijd te moeten slikken.. ik ga nu eens proberen om wat anders aan e doen zonder halter iets.. :+ de pijnstillers werken nu wel dus me hoofdpijn is weg.. maar wel nog wat pijn aan me nek vandaar heb proberen met andere kleding..

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:25

:(:) wel balen zeg! zeker inderdaad na de rugpijn.. en levenslang pijnstillers slikken is zeker geen pretje!!

laten we maar hopen dat er hier iemand op bokt is die ons het juiste weet te vertellen wat we kunnen doen om het weg te krijgen O:)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 21:29

jah precies.. !! :D
ik had alweer tevroeg gejuigt.. hoofdpijn is alles behalve weg.. :? nu met ander truitje aan zonder halter ding is me nekpijn wel weg.. :+ nu nog de hoofdpijn.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:39

Misschien is het handig om even een chiropractor te bezoeken, zodat die je wervels weer even recht zet.
Ook omdat je al last van je rug hebt gehad.
Weet niet hoe lang of je haren zijn, maar bij zwaar en lang haar kan het ook daar nog wel van komen ( dat had ik vroeger vaak)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 21:41

mijn haren zijn net iets langer als mijn schouders.. dus niet erg lang.. wel heb ik dik haar.. maar ik heb eerder me haren altijd langer gehad.. en nu juist nu ik het rond deze lengte hou krijg ik last van me hoofd..