Zin om iets te doen, ook weer niet e.d

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rianneee_

Zin om iets te doen, ook weer niet e.d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 19:30

Hoi,

misschien beetje een rare titel en ik weet ook niet precies hoe ik het moet verwoorden..

Ik heb vaak dat ik me verveel, ik heb dan óf juist zin om iets te doen, of juist niet.. en dan ben ik zo moe.
Als ik zin heb om iets (creatiefs of actiefs) te doen weet ik nooit wat ik moet gaan doen. Meestal kom ik op tekenen uit maar dat kan ik niet, daar ga ik dan van balen en word alleen maar chagerijnig. Vooral nu ik lang thuis zit weet ik me god niet wat ik moet gaan doen..
Ik kan natuurlijk iedere dag paardrijden, maar ik wil ook wel eens iets anders.
Of net als nu.. is het alweer 20.30 en dan heb ik opeens zin om iets actiefs te doen ofzo..
Maar dan kan ik wel gaan skeeleren maar ben ik na een rondje moe, verveeld oid.

Wie heeft dit nog meer.. en wat doen jullie?

Weet iemand nog leuke dingen te doen, of iets creatiefs, iets leuks maken, koken of bakken.. ofzo..

:wave:

chocobroodje

Re: Zin om iets te doen, ook weer niet e.d

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:34

Je geeft zelf al een heleboel ideeën, je moet opzoek naar een "slachtoffer" dat gezellig mee doet. Neem wat te snacken en te drinken mee ga samen skeeleren en als je moe wordt hou je een mini picknick

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:08

Koken of bakken in dit warme weer lijkt me geen succes :') Wat je wel kunt doen is leuke gevulde eitjes maken, heb ik vanochtend voor ons ontbijt gemaakt :9

Ga lekker met muziek meezingen, spelletjes spelen (bordspellen of ps3/xbox, als die hebt), filmpje kijken, ijsjes maken, lezen, puzzels maken, make up experimenten doen (heb ik vandaag gedaan :D ) etc etc :)

NessaX

Re: Zin om iets te doen, ook weer niet e.d

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:26

Haha ik kan beter meelezen. :D
Ik denk dat ik allergisch ben van iets van buiten.
Dus geweldig ( :') ) zit ik hier met tranende ogen en een lopende neus en ik wil iets gaan doen :')
Ja dan maar binnen zitten en opruimen of iets lezen. :)