Van meerdere mensen in mijn omgeving krijg ik de tip om bach rescue druppels te gebruiken voor mijn rijexamen. Alleen nu ging ik eens op internet zoeken en kwam erachter dat er alcohol in zit. Dus lijkt mij dit niet het geschikte middel. Ik heb al valdispert en nervovit forte en gewoon geprobeerd, maar de zenuwen komen er doorheen. Dus iemand met tips voor een goed werkend middel?
marleen_usar
Geplaatst: 26-06-10 21:33
De alcohol is voor de houdbaarheid en het is maar heel weinig wat er in zit.
Werecat
Geplaatst: 26-06-10 21:34
als je het er niet mee eens bent, ik wil wel dingen voor je opzoeken (verveel me toch ) Zelf ben ik ook van mening dat dit wel eens zou kunnen werken!
Volgens het etiket zit er behoorlijk veel alcohol in Bach Rescue
M'n eerste wedstrijd had ik dat genomen, maar meer dan de voorgeschreven hoeveelheid En relaxed dat ik was Zo relaxed dat m'n paard zo relaxed was dat hij niet eens in 1x aansprong in galop
Nee, zo relaxed hoeft het nu ook niet, of het nu door de alcohol kwam of door de stoffen erin
Je neemt maar 4 druppels he? 4 druppels is verwaarloosbaar, dat kan echt geen effecten op je reactievermogen geven. Maar als je zenuwen door die andere middelen ook komen, denk ik niet dat bach rescue gaat werken. Tenminste, dat is bij mij zo. Bij mij werkt ook niks tegen de zenuwen.