Wat te doen met 1 arm?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yffiejj

Wat te doen met 1 arm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:19

Beetje rare titel maarja :P

Ik heb gister een ongeluk gehad met een bestelbus. Daardoor zit ik nog ong. 2 weken in het drukverband met me linkerarm, me elleboog zegmaar. Het is zeer zwaar gekneusd en me bot is beschadigd. En ik loop met een mutella(? :') ) Maar het grote probleem.. Ik kan niks zelfstandig kan me arm niet bewegen en alles doet zeer..
Ik kan niet naar de paarden op tv is niks leuks en het is heerlijk weer buiten.. met andere woorden ik verveel me :Y)

Heeft iemand wat tips wat ik kan doen met 1 hand? :') Typen is ook vreselijk en gaat erg langzaam :')

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:22

hier hetzelfde. gisteren mijn pols gebroken en operatie had. kan munstens 6 weken niets doen....

Yffiejj

Re: Wat te doen met 1 arm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:23

En me vriendinnen zijn lekker naar de paarden of lekker zwemmen en ik? tja ik zit me binnen te vervelen :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:27

Ik zit inmiddels 3 weken met een gebroken sleutelbeen. Bokt is best een fijne afleiding en typen met 1 hand gaat steeds makkelijker. :j

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:43

Lekker buiten op een stoel in het zonnetje zitten, naast je een tafeltje met wat drinken/eten en dan laptop lekker wat internetten.

Of hup stoel mee naar de paarden en lekker kijken hoe ze bezig zijn in de wei, of andere aan het rijden zijn :D

Sietara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:45

ik heb een vorm van reuma en heb een zeer slechte schouder. paard rijden gaat redelijk, ben alleen soms de controle kwijt en verlies geregeld me teugels:S rij ook wel veel met 1 hand en lekker buiten... paard houd ook rekening met me, wil niet lopen als ik veel pijn heb:S Erg handig en prettig!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:48

Lekker mee met je vriendinnen naar het strand, zonnen kan je toch nog wel ?
En dan kan je gerust ook tot je heupen in het water.
Ik heb een keer mijn schouder gebroken de 1ste dag op vakantie in frankrijk.
Heb gewoon heledagen op het strand gelegen en tot mijn heup het water in geweest. Koel je ook lekker vanaf en je bent gezellig met je vriendinnen . En ik neem aan dat ze je niet alleen laten zitten en hun gaan zwemmen.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:29

Geloof me, je wordt al snel handig met 1 arm :P
Ik heb vorig jaar 6 weken van mijn pols tot mijn schouder in het gips gelopen en na een schouderoperatie weken met pijn, maar je wordt heel creatief :D

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 19:01

Ja ik zit ook vanaf me pols tot me schouder ingepakt :P
Heb net me pony kunnen poetsen met heel veel moeite dus dat ga ik de komende weken maar doen :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:03

Overstappen op western. :D

Sietara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:07

als je een zeer betrouwbaar paard heb kan je voorzichtig opstappen als iemand ernaast loopt... kan je toch een beetje hobbelen:D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:40

@Sietara, dát risico kan je beter niet nemen, als je nl van je paard valt en jezelf erger blesseerd,
ben je niet verzekerd ;)

Dat wilde ik nl ook wel graag doen toen :P

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:41

Boek lezen en filmpjes kijken! :D Heerlijke bezigheid ;)

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:55

oooo leef met je mee ik mag sinds 3 dagen weer wat met m'n pols na 5 weken absolut niets....

ik sliep een beetje uit werkte wat aan opdrachten en typte wat verslagen voor een cursus en keek op de klok als m'n vriendin klaar was met werken ff een terasje pikken.
rommelde wat op de leptop en zat wat in de zon.

ik ben niet naar m'n leasepony gegaan want ik vond t maar niets dat ik niets met dr kon doen ja aaien en een borsteltje maar daar werd zij ook niet blij van....

ik at niet altijd thuis en ging in de middag al aan de wandel richting eet adres.

zo kwam ik m'n daagjes een beetje door...

beterschap

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:00

ik heb net 8 weken met mijn recht arm en duim in het gips gezeten . en nu zit ik al weer drie weken met mijn linker arm en duim in het gips . je word van zelf handig hoor. en ja ik weet niet beter zit elkaar jaar in het gips . ik doe gewoon mijn dingen hoor alleen douche blijft een ramp met zo zak .

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:43

Patriciavt schreef:
@Sietara, dát risico kan je beter niet nemen, als je nl van je paard valt en jezelf erger blesseerd,
ben je niet verzekerd ;)

Waarvoor denk jij dat je niet verzekerd bent?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:46

Lekker gaan genieten van dit weer. Met vriendinnen op een terrasje gaan zitten. :D

Zelf heb ik 3 weken geleden mijn schouder uit de kom gehad en ook een week in een mitella moeten lopen. Ik werd gek van het niks doen, maar uiteindelijk viel het wel mee. Ik ben vooral veel bij vriendinnen gaan eten, zitten, hangen, drinken, filmpje kijken. Spelletjes doen gaat ook prima :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:50

lief ik heb 3 maanden geleden Links mijn pols gebroken (en dus in het gips) en rechts....... jawel rechts mijn sleutelbeen gebroken :)

en ik heb me ook echt kunnen redden.......... welliswaar op 1.1200 van mijn krachten maar het is gelukt :) :)

had rechts een hand die ik kon bewegen maar de arm niet...... en links kon ik de arm bewegen maar de hand niet........

ben je effe niet blij :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:52

Joh je kunt nog zoveel met 1 arm, ben je links of rechtshandig? Ik doe het nu bijna 1,5 jaar met 1 arm en eigenlijk lukt vrij veel. Ik ben rechtshandig en daar zit nu een ziekte in waardoor ik er zo goed als niks mee kan. Voor tips mag je pb en ;)