Hoi, nou ik baal behoorlijk, ik ga al heel lang naar de zelfde kapper, en nu heb ik sinds +/- 6 mnd een leuk kapsel. kort met een grijze gloed er over, beetje stoer. Omdat ik in sept ga trouwen en dit echt super bij mijn jurk staat, wil ik ze graag zo houden. Nu komt het hou je vast...... gisteren geweest om bij te kleuren is mijn eigen kapper helaas niet aanwezig, geen punt iemand anders verft ze wel (alleen ff uitgroei) alles oke tot het uitgespoeld werd, ik had jeuk en ging met mijn hand door mijn haar en jaja ik had zo de plukken in mijn hand (snot slierten) lichtelijk in paniek met zweet oksels vraag ik of het normaal is? ja dat kan omdat het nu een maal blond is. ik heb gezegd niet te veel eraf te halen en dat ik ze thuis zou wassen. Nou dit heb ik gedaan, maar als mijn haar nat is haal ik de plukken zo eruit en blijf het breken? als het droog is breek het minder tot niet. Zal ik dan echt de tondeuse erop moeten zetten? of zal ik ze heeeel lang niet wassen? sowieso ben ik er klaar mee, en laat ik de volgende keer mijn eigen kleur verven of af knippen? alleen ben ik bang voor mijn bruiloft dat ik echt met een super korte kop sta...
Nou wie heeft er ook van die blunders en wat heb je gedaan? Gr
Mijn moeder is kapster en heeft dit zo ver ik weet nog nooit gehad. Zelf zou ik het zo min mogelijk wassen als het dan sterker blijft. En er ZEKER mee terug gaan, naar de kapper die je altijd hebt!! laat het hun maar oplossen.
Heel veel succes en ik hoop echt dat het mee valt voor je (bruiloft).
ariegorn
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-10 07:36
ga dadelijk terug, ik krijg een kuurtje mee ofzo. maar ik ben dan zo'n muts die op dat moment dan niets durft te zeggen (wat betalen dan)
git
Geplaatst: 26-06-10 07:38
Bij mij zijn ze na een permanentje, ooit zo snotterig geworden dat ik ze heb af moeten scheren. Inderdaad, zoals je zegt de tondeuse erbij. Gelukkig was dit niet net voor mijn bruiloft, ik had echter een ander probleem. Drie en een half jaar op dansles gezeten om op mijn bruiloft een mooi dansje neer te kunnen zetten, drie maanden voor mijn bruiloft verbreizelde ik mijn enkel. Heb toch intens kunnen genieten van mijn bruiloft hoor. Ik hoop ook voor je, dat wat er ook gebeurt met je haar, je een hele fijne bruiloft hebt. Geniet ervan, en ben niet te zenuwachtig. Zo'n dag is zo snel voorbij.
Wat betreft je haar, probeer er niet teveel aan te trekken als het nat is. Misschien kun je nog eens met een goede kapper overleggen wat je ermee moet ? Hoe je dit kunt oplossen zonder dat je je haar verliest of het nog slechter wordt ? In ieder geval heel veel succes
Ik heb altijd dat mijn haar extreem uitvalt. ik hoef maar een hand er door heen te halen en heb een hele bos haar vast. ik verf het niet meer kijken of het werkt. laatst ook vrij kort geknipt dacht mischien is het dan minder maar neem nog steeds de hele dag door flinke plukken. hoop voor jou dat het helemaal goed komt en dat helemaal voor je bruiloft. gefeleciteerd trouwens er mee
Barmat
Geplaatst: 26-06-10 15:05
Als een kapster het zó bij mij verziekt zou hebben dat mijn haar afbreekt en het dusdanig naar de kl*te is, dan konden ze het op HUN kosten gaan herstellen of extensions er in gaan zetten zodat het weer precies zo zit als voorheen, dat kan ik je wel vertellen... Wat een ellende! Haar hoort niet af te breken met verven, of men had vantevoren moeten zeggen: je haar is zó beschadigd, we willen het liever niet meer verven, tenzij je het op eigen risico laat doen.
Gewoon terug naar de kapper inderdaad. Ik vind eigenlijk ook dat ze dan voor je bruiloft eigenlijk extentions in je haar moeten zetten, iig met flinke korting.
Wel raar dat het zomaar gebeurt, iig slordig van de kapster dat ze je niet waarschuwd dat je haar te beschadigd is. Of ze moet gewoon een andere fout gemaakt hebben.
Jeetje, dit zou voor mij ook echt een nachtmerrie zijn! Beter verknipt worden, dan je haren zo uit kunnen trekken?
Wat hebben ze ermee gedaan dat je haren zo uitvallen? Heb je ook kale plekken? Of waren het wat plukjes wat je uit kon trekken?
Jeetje, ik kan begrijpen dat je in shock bent, net zo voor je bruiloft.
Ik zou echt eisen dat de kapper er iets mee deed. Suc6!
ariegorn
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 07:43
hallo daar zijn we weer, het gekke is idd als het nat is kan je de plukken eruit trekken/ afbreken, dus niet als het droog is (minder iig) kale plekken nog niet echt( zie ik zelf nog niet), wel een stuk dunner.En als je mijn haar naar achter legt zie je zo waar het is afgebroken, Kapper heeft mij idd niets gezegd over het feit dat mijn haar beschadigd is en dat ze liever nier meer verven. Verder heb het nu 1x gewassen met super veel cremespoeling en masker. Haar was gladder maar wel zeer poreus, laat het opdrogen en kom er zo min mogelijk aan.
Sica
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 30-06-10 07:48
Jeetje, wat naar! Denk toch echt dat er dan iets mis is gegaan met het verven, want dit hoort niet ineens te gebeuren, en vooral niet bij alleen uitgroei kleuren. Zou toch idd teruggaan naar de kapster die je normaal hebt en die om advies of een oplossing vragen!
Nat haar is overigens poreuzer en zwakker dan droog haar, ik kam mijn haren ook alleen als het droog is of met de cremespoeling er nog is, ter voorkoming van breken. De uitgroei is gezond natuurhaar en kan echt wel wat hebben qua verf. Mijn donkerbruine uitgroei word nu lichtblond gekleurd in de zomer, nooit geen problemen gehad. Nu moet ik ook zeggen dat ik het altijd door mijn moeder laat kleuren, die al 35 jaar kapster is.