Oogcreme hypoallergeen - Kruidvat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vudress

Oogcreme hypoallergeen - Kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 23:07

Ik heb ontzettende last van een allergie die voornamelijk op mijn ogen slaat. Naast al mijn medicatie daarvoor gebruikte ik ook hypoallergene oogcreme van de Kruidvat. Als ik dan een aanval van allergie had en mijn ogen waren geïrriteerd dan bracht dat veel verlichting. Ik heb heel veel dure oogcremes gebruikt, o.a. Lancome, Estee Lauder, Shiseido en ook goedkopere als Nivea en Loreal maar er is er geen een die dat effect teweeg brengt.

Nu kwam ik afgelopen week bij de Kruidvat en daar kwam ik erachter dat die oogcreme niet meer bestaat. Grote paniek, want een goede vervanger heb ik nog steeds niet gevonden!

Is er iemand die een fijne oogcreme weet die een beetje hetzelfde effect heeft? Ik zoek geen tips over medicatie, die gebruik ik al voldoende.

Kirrr

Re: Oogcreme hypoallergeen - Kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:12

De oogcreme zal nog wel bestaan, of de productie is gestopt of die winkel verkoopt hem gewoon niet meer.
Misschien moet je gewoon wat winkels afbellen, in andere dorpen, steden hebben ze hem misschien nog wel...

Vaak komt er een gelijkaardig product uit in Kruidvat, en dan is dat de reden dat deze eruit gaat, heb je daar achter gevraagd?

Ik heb geen idee welke er op lijkt, ik ben ook heel tevreden over de producten van Kruidvat.

Vudress

Re: Oogcreme hypoallergeen - Kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 23:19

Oogcreme is uit het assortiment. Ik kan nog wel wat winkels afbellen maar op een gegeven moment zijn die potjes ook op dus een vervanging zou fijn zijn.

Ik begreep van het meisje in de winkel dat ze niet meer terugkomen. Soms worden de etiketjes wel eens vervangen, maar dat is volgens mij deze keer niet het geval.