epilator keus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

epilator keus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 16:36

Ik zit rond te kijken voor een nieuwe epilator, heb nu zon goedkoop gevalletje om te kijken
of ik het kon handelen. No problemo, maar met deze ben ik uren bezig en wil dus een betere.

nu zit ik er tussen 3 te twijfelen:

1. De sexyliss
Afbeelding
De bijzonder efficiënte en snel werkende G882E Sexyliss is uitgerust met 72 pincetten en maakt 2 400 bewegingen per seconde. De 2 aparte koppen zorgen voor nog meer efficiëntie, zodat geen haartje wordt overgeslagen, zelfs de allerkortste haartjes (0,5mm). Dit van een verzachtend systeem voorziene epileerapparaat heeft 2 tegenover elkaar geplaatste, draaiende koppen die de huid strak trekken, waardoor haartjes gemakkelijker worden verwijderd.
De hygiënische Sexyliss biedt een anti-bacteriële behandeling door de dubbele kop met zilverdeeltjes.

Deze staat me eigelijk heel erg aan omdat hij 72 pincetten heeft en 2 aparte koppen en dan zou het dus zo gepiept moeten zijn..Prijs is 74 euro

2. satinelle ice premium
Afbeelding
De Satinelle Ice Premium HP6513/00 van Philips is een epilady waarmee u dankzij een opzetbare ijskoeler op efficiënte en pijnloze wijze uw benen epileert.

De HP6513/00 maakt gebruik van ijs om huidirritaties te voorkomen. De ijskoeler bewaart u in de vriezer en als u hem gebruikt tijdens het epileren, vermindert hij een pijnlijk gevoel. Dit model is tevens voorzien van keramieksyteem dat de epilatie 20% sneller maakt dan met een gewone epilady.

De Satinelle Ice Premium is op alle gebieden een aanwinst: een super krachtige epilatie in de beste omstandigheden.

prijs: 59 euro. voordeel is de massage en ice pack & draadloos.

3. silk epil Xelle
Afbeelding
Het Silk Epil 5 Xelle 5170 epileerapparaat van Braun beschikt over een 40 pincetten tellende kop, waardoor ontharen in een handomdraai gebeurd is.

Door deSoftLift-technologie verwijdert het 5170 epileerapparaat meer haartjes per beweging. De masserende rolelementen verlichten uw huid direct na het ontharen. En om geen enkel haartje te missen is het 5170 epileerapparaat zelfs voorzien van een SmartLight : een klein lampje op het apparaat dat de te ontharen zone belicht ! Of u nu gehaast bent of juist over wat meer tijd beschikt, met het 5170 Xelle epileerapparaat heeft u altijd een perfect onthaarde huid.

prijs 54 euro. Voordeel lampje & de prijs.

Mijn eisen: Efficient & snel, dus niet tig keer dat ding over mijn benen heen moet halen en uren later nog bezig ben.
Heeft er iemand ervaring met 1 van deze 3, over de 2de en de 3de is wel wat te vinden over de eerste niet..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:40

haha ik heb net één besteld en zat ook nog te denken om een topic te openen, maar toch maar niet gedaan :+
ik heb deze besteld
Afbeelding
inclusief verzenden zat hij op 44.90

Ik heb overigens wel begrepen dat wel of geen ijs echt geen moer uit maakt. Voordeel van de mijne is dattie ook onder de douche te gebruiken is :)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 16:41

Die heeft minder pincetten daarom viel hij bij mij af, heb er ook naar gekeken :D. In de douche is dan weer een groot voordeel inderdaad! Die nieuwe braun wet en dry vond ik ook wel wat, maar die is wel erggg prijzig.
Laatst bijgewerkt door vencedor op 23-06-10 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:42

ja mijn grootste punt was dattie onder de €45 moest blijven inclusief verzenden en vond deze zo handig met die aparte bikinitrimmer :)

Twaalf

Re: epilator keus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:44

Ik lees even mee!
Zat net na te denken over epileerapparaat, maar ik wil graag de Braun Silk Epil 7.
Hij is me alleen een beetje te duur :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 16:45

urselin schreef:
Ik lees even mee!
Zat net na te denken over epileerapparaat, maar ik wil graag de Braun Silk Epil 7.
Hij is me alleen een beetje te duur :+

Ja die wilde ik ook wel, maar ik heb gewoon echt niet de behoefte om zo verschrikkelijk veel geld uit te geven aan iets om jezelf mee te pijnigen :+

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 16:49

hopen dat er reacties komen waar we iets aan hebben :j

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:03

Pff ik wil er eigenlijk ook een aanschaffen, maar ben bang dat ik de pijn niet ga trekken en dan met een duur apparaat zit. :+
Wat voor goedkoop gevalletje gebruik jij nu dan als ik vragen mag, Randie? :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:06

Ik was heel erg te spreken over dat ding van 4 euro bij de blokker. ( heb ook een braun van 120,- gehad).
Braun deed veel meer pijn, bijna ondragelijk, dat ding van 4 euro was prima te verdragen, had alleen wat langere haartjes nodig.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:09

4 Euro, wow!
Dat ga ik ook maar eens proberen dan, als ik moed verzameld heb. :')

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:13

Je hebt hem ook bij de action, ziet er een beetje uit als een martelwerktuig en zo klinkt hij ook, maar vond hem beter dan mijn braun. (die deed me daar een pijn!!!!).

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:14

Hoe is het resultaat met die goedkope?

Ik moet echt een ding hebben die dikke haren lang laat verdwijnen :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:15

die van de action ziet er indd uit als een martel werktuig daarom heb ik die ook niet gekocht :')

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:15

Bedankt voor de tip! :D
Het kan in ieder geval nauwelijks een miskoop zijn voor dat geld. :D

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:18

Hee, toevallig! ik ben mij ook aan het oriënteren voor zo'n martelding.. Weet alleen ook niet of ik het wel trek die pijn, dus wou ook graag eentje die mee onder de douche kan :+ . Alleen zijn die erg duur inderdaad!! Hmz, eerst maar eens die van 4 euro proberen dus.. Goeie tip! :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:19

Marleen schreef:
Hee, toevallig! ik ben mij ook aan het oriënteren voor zo'n martelding.. Weet alleen ook niet of ik het wel trek die pijn, dus wou ook graag eentje die mee onder de douche kan :+ . Alleen zijn die erg duur inderdaad!! Hmz, eerst maar eens die van 4 euro proberen dus.. Goeie tip! :D

Die foto van mij boven aan is ook 1 die onder de douche kan en is ook niet heel duur :) vraag me af of dat 4 euro ding water dicht is namelijk ;)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:20

Heb hem dit jaar niet gebruikt, vorig jaar de hele lente en zomer.
Haren bleven 4-6 weken weg, af en toe een stiekemert die bleef zitten. Nu een jaar later merk ik dat ik hele kale plekken op mijn been heb waar geen haar meer groeit.

Wel oppassen (maar dat was bij de braun ook), de dag erna waren mijn benen wat rood en met kleine bultjes, maar dat was na een dag weer weg. (calculeerde dit gewoon in, dat ik dat dus ging doen als het geen blotebenenweer was).

Vond het een ideaal ding, enige voordeel aan de braun was dat die kleinere haren pakte, maargoed, dat goedkope ding deed wel minder pijn.
Laatst bijgewerkt door Equidea op 23-06-10 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:21

Lijkt me ideaal, vier tot zes weken nauwelijks haar :))

Ik wil persé die Braun, maar vind hem echt te duur...
*als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, móet ik het ook hebben :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:23

Eleionomae schreef:
Marleen schreef:

Die foto van mij boven aan is ook 1 die onder de douche kan en is ook niet heel duur :) vraag me af of dat 4 euro ding water dicht is namelijk ;)

Zou ik niet proberen nee, je moet voor die 4 euro ook geen hoogstandje verwachten. Had hem zelf gekocht om te kijken of ik het aan kon (vond gelijk z'n dure kopen voor iets dat ik misschien niet ging gebruiken ook zo zonde).

Het is trouwens vergelijkbaar met een metalen armbandje die je om je mouw heen doet om je mouw omhoog te houden bij het afwassen, die dan rondjes draait. Heel ander systeem dan de braun/philips etc.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:24

Eleionomae schreef:
Marleen schreef:

Haha, ja had al wel bedacht dat deze niet waterdicht zal zijn. Waarschijnlijk ook niet snoerloos, maar ik wil eerst proberen of ik het überhaupt vol kan houden met zo'n ding hahaha! :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:24

Ik ga even mee lezen, word gek van het scheren, harssen kan ik niet bij mezelf...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 08:18

Citaat:
Hoe is het resultaat met die goedkope?

Dat ik uren bezig ben om geen haartjes te missen. De pijn gaat het mij niet om, het gaat mij om snel en
effectief..! Niemand ervaringen met bovengenoemde epilators?

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 10:58

ik heb gekozen voor de eerste variant~! omdat hij de meeste pincetten heeft, 2 koppen, afspoelbaar is en het snelst. hij zal ongetwijfeld ook het meest zeer doen maar dat maakt me niet zo veel uit :D.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:31

Oe goed topic! Even in de gaten houden! Ik ga zo ie zo een martelwerktuig vn de action halen vandaag of morgen!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 13:08

Ik heb hem binnen! en meteen getest. Was wel te merken dat hij 72 pincetten heeft ipv van 40! Ajaj.. maaaaar hij gaat zo snel dat je het op een gegeven moment gewoon niet meer voelt en je bent ook echt elk haartje kwijt! tenzij ze heeel kort zijn. Mijn benen gloeien nu en zijn gespikkeld. maar wel binnen 15 min helemaaaaal haarloos :D. Tis er niet een voor watjes maar hij werkt super!

ps: als iemand nog een goedkope versie wil om te proberen mijn andere gaat dus de deur uit . Bij bod van 5 euro pak ik hem meteen voor je in incl. mooi roze tasje :D