of ik het kon handelen. No problemo, maar met deze ben ik uren bezig en wil dus een betere.
nu zit ik er tussen 3 te twijfelen:
1. De sexyliss

De bijzonder efficiënte en snel werkende G882E Sexyliss is uitgerust met 72 pincetten en maakt 2 400 bewegingen per seconde. De 2 aparte koppen zorgen voor nog meer efficiëntie, zodat geen haartje wordt overgeslagen, zelfs de allerkortste haartjes (0,5mm). Dit van een verzachtend systeem voorziene epileerapparaat heeft 2 tegenover elkaar geplaatste, draaiende koppen die de huid strak trekken, waardoor haartjes gemakkelijker worden verwijderd.
De hygiënische Sexyliss biedt een anti-bacteriële behandeling door de dubbele kop met zilverdeeltjes.
Deze staat me eigelijk heel erg aan omdat hij 72 pincetten heeft en 2 aparte koppen en dan zou het dus zo gepiept moeten zijn..Prijs is 74 euro
2. satinelle ice premium

De Satinelle Ice Premium HP6513/00 van Philips is een epilady waarmee u dankzij een opzetbare ijskoeler op efficiënte en pijnloze wijze uw benen epileert.
De HP6513/00 maakt gebruik van ijs om huidirritaties te voorkomen. De ijskoeler bewaart u in de vriezer en als u hem gebruikt tijdens het epileren, vermindert hij een pijnlijk gevoel. Dit model is tevens voorzien van keramieksyteem dat de epilatie 20% sneller maakt dan met een gewone epilady.
De Satinelle Ice Premium is op alle gebieden een aanwinst: een super krachtige epilatie in de beste omstandigheden.
prijs: 59 euro. voordeel is de massage en ice pack & draadloos.
3. silk epil Xelle

Het Silk Epil 5 Xelle 5170 epileerapparaat van Braun beschikt over een 40 pincetten tellende kop, waardoor ontharen in een handomdraai gebeurd is.
Door deSoftLift-technologie verwijdert het 5170 epileerapparaat meer haartjes per beweging. De masserende rolelementen verlichten uw huid direct na het ontharen. En om geen enkel haartje te missen is het 5170 epileerapparaat zelfs voorzien van een SmartLight : een klein lampje op het apparaat dat de te ontharen zone belicht ! Of u nu gehaast bent of juist over wat meer tijd beschikt, met het 5170 Xelle epileerapparaat heeft u altijd een perfect onthaarde huid.
prijs 54 euro. Voordeel lampje & de prijs.
Mijn eisen: Efficient & snel, dus niet tig keer dat ding over mijn benen heen moet halen en uren later nog bezig ben.
Heeft er iemand ervaring met 1 van deze 3, over de 2de en de 3de is wel wat te vinden over de eerste niet..

. In de douche is dan weer een groot voordeel inderdaad! Die nieuwe braun wet en dry vond ik ook wel wat, maar die is wel erggg prijzig.