Ik heb sinds een paar weken last van mijn nagels. Google geraadpleegd, maar ik kom niet tot een oplossing. Aangezien bokkers overal wel een oplossing voor hebben, zal ik 'mijn verhaal' (wat klinkt dat dramatisch!
) even vertellen.Sinds een paar maanden gebruik ik vaker nagellak. Uiteraard met een goede base- en topcoat etc. Heel leuk, want ik deed het eigenlijk nooit, stond heel leuk, complimentjes van alle kanten. Ik dus blij. Totdat de laatste keer de nagellak heel snel afbladderde. Goed, nagellak eraf gehaald en even zo gelaten. Tot mijn schrik is er dus later een soort 'witte gloed' over mijn nagels gekomen. Alsof de bovenste lagen loslaten. Ik heb nagelolie gebruikt, tegen splijtende nagels wegens zuurstofgebrek door de nagellak (dat had ik me laten vertellen door google
). Hielp allemaal niets, helaas. Nagels zijn ook pijnlijk. De mevrouw bij de drogist vond het lijken alsof er een ontsteking onder zit, ze zijn ook een beetje rood namelijk. Maar als dat zo is, waarom is het dan meteen bij alle vingers?Well, ik heb het weer laten rusten, en wat denk je? Afgelopen dagen zijn er ook een soort zwarte spikkeltjes op gekomen! Help!
Ik ben ten einde raad, jongens. Ik weet echt niet waar het verder door kan komen, zou toch te absurd zijn als het door de nagellak komt. Ik slik sinds een paar weken wel medicijnen (Welke dat zijn vertel ik liever niet hier maar kan wel via pb). In de bijsluiter is hier niets over te vinden. Wie heeft de gouden tip?
Excuses voor het lange verhaal