Al sinds een paar dagen voor koninginnendag heb ik continu steken in mijn voet. De eerste weken was het gewoon continu. Als ik liep strompelde ik een beetje op mijn teen. Het was het gevoel alsof iemand allemaal naaldjes tussen mijn gewrichten aan het steken was. Na een week ongeveer ben ik naar de dokter gegaan omdat ik toen ik heel klein was beenmergontsteking heb gehad en bang was dat dit zou terugkomen. Echter was mijn eigen dokter op vakantie dus moest ik naar een vervangend arts. Hij kon mij gelukkig geruststellen dat het dat niet was. Volgens hem was het dat mijn pees in mijn voet enigsinds ontstoken was en dit zou vanzelf weer weg gaan. Kreeg wat rekoefeningen mee en als het na 2 weken niet over was moest ik terug. Daarna was de pijn niet meer constant dus ik heb het even een iets langer aangekeken. Alleen is het nu nog steeds niet weg! Ik ben vorige week weer naar de dokter geweest. Ditmaal mijn eigen en deze zij dat het gewoon overbelast was en dat het vanzelf wel over zou gaan. Niet te veel lopen en zodra het pijn gaat doen direct stoppen met waar ik mee bezig was. Als het over 4 weken nog niet weg is moest ik weer terug komen.
Alleen nu kom ik er achter (ben niet zo goed in klachten omschrijven
Denk er altijd bij de dokter pas over na) dat ik de pijn ook heb als ik mijn voet helemaal niet heb gebruikt. Zoals momenteel zit ik achter mijn laptop huiswerk te maken en heb al drie uur lang niet meer "echt" gelopen en daarvoor is het langste wat ik achter elkaar heb gelopen 5 minuten (van station naar school en weer terug). Ik probeer dus zo min mogelijk te lopen, maar het helpt niet. Ik krijg gewoon continu een kloppend gevoel in mijn voet en dat het lijkt alsof er naaldjes tussen mijn gewrichten worden gestoken. Ik heb ook al geprobeert om met mijn voet omhoog te zitten en om juist te gaan lopen (heb ik de eerste week vooral heel veel gedaan
). Het werkt gewoon allemaal niet, de pijn blijft en het word ook steeds vervelender.. Als ik zo'n serie "steken" krijg moet ik wel even op mijn tong bijten omdat anders de tranen in mijn ogen springen.Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik wacht de komende 4 weken zowiezo maar even af met zo veel mogelijk rust voor mijn voet en als het dan niet over of minder is ga ik terug. Mits de pijn niet ineens nog veel erger word natuurlijk!
Ik heb er in ieder geval zooltjes voor gekregen die de voet weer op de goede plek zetten