Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thats_Me schreef:Stelt eigenlijk weinig voor. Het is zoals je aangeeft een prikJE maar meer ook niet. Even twee tellen vervelend maar langer dan dat ook écht niet. Daarna voel je niets meer. Trouwens beter een klein prikje voelen dan dat dat ze onverdoofd aan de slag gaan

Ik voelde er niks van
xTweetyx schreef:ik heb er een aantal gehad toen mijn tanden moesten worden getrokken bij de orto.
heb er aan de voorkant 2 boven en 2 onder gekregen, toen 2 in mijn gehemeltje, en achterkant bij men tanden(gehemeltje voor de zeikanten) en toen kreeg ik er 2 achter mijn ondertanden,
ik vond die in mijn gehemeltje het ergste, die vond ik wel erg pijn doen, maar in mijn tandvlees heb ik niet veel gevoeld.
annetjelyy schreef:Thats_Me schreef:Stelt eigenlijk weinig voor. Het is zoals je aangeeft een prikJE maar meer ook niet. Even twee tellen vervelend maar langer dan dat ook écht niet. Daarna voel je niets meer. Trouwens beter een klein prikje voelen dan dat dat ze onverdoofd aan de slag gaan
Ja dat is ook waar ,
Maar werkt zo'n spraytje ofzoo niet ?
En het tand eruit halen voel je toch niets ?
Hannah_Menno schreef:Die heb ik nooit gevoeld.. Je zou voor zo'n spraytje kunnen gaan maar persoonlijk vind ik het onzin. Je voelt er waarschijnlijk niets tot weinig van. Maargoed, als je je er goed bij voelt moet je het doen.
Thats_Me schreef:Stelt eigenlijk weinig voor. Het is zoals je aangeeft een prikJE maar meer ook niet. Even twee tellen vervelend maar langer dan dat ook écht niet. Daarna voel je niets meer. Trouwens beter een klein prikje voelen dan dat dat ze onverdoofd aan de slag gaan

annetjelyy schreef:xTweetyx schreef:ik heb er een aantal gehad toen mijn tanden moesten worden getrokken bij de orto.
heb er aan de voorkant 2 boven en 2 onder gekregen, toen 2 in mijn gehemeltje, en achterkant bij men tanden(gehemeltje voor de zeikanten) en toen kreeg ik er 2 achter mijn ondertanden,
ik vond die in mijn gehemeltje het ergste, die vond ik wel erg pijn doen, maar in mijn tandvlees heb ik niet veel gevoeld.
Ik moet het laten doen in mn tandvlees boven aan
. annetjelyy schreef:Hannah_Menno schreef:Die heb ik nooit gevoeld.. Je zou voor zo'n spraytje kunnen gaan maar persoonlijk vind ik het onzin. Je voelt er waarschijnlijk niets tot weinig van. Maargoed, als je je er goed bij voelt moet je het doen.
Ik denk dat ik wel zo'n spraytje doe dan voel ik me er fijner onder....
ik vind het al spannend ook al is het zo gebeurt in 10 tellen...