Ik ga volgende week op vakantie naar Tenerife en moet natuurlijk zonnebrandcreme kopen. Weten jullie wat goede zonnebrandcreme is en ook nog een beetje betaalbaar?
Een tijd geleden is de Kruidvat zonnebrandcreme getest als beste door zo'n consumententest Die van de Trekpleister is hetzelfde in een andere verpakking.
Even gegoogled, het was in 2008! Dus neem aan dat die prima is.
Charr_x
Geplaatst: 21-06-10 14:03
Vandaag in de krant gelezen dat merk van zonnebrandcrème helemaal niet uitmaakt en dat de goedkoopste net zo goed beschermen als de duurdere. Zelf ben ik helemaal fan van Ambre Soleir (vooral omdat het zo lekker smeert en ruikt), maar daar hangt een prijskaartje aan! Fijne vakantie!
Bedankt voor de reactie's, ik ga inderdaad gewoon die van kruidvat kopen.
Hvelreki
Geplaatst: 21-06-10 15:46
Ik had voor Tunesië vorig jaar Kruidvat factor 30 (30 voor de eerste dagen als ik nog erg bleek ben, daarna stap ik over op 20), ik geloof dat dat wel kinderzonnecrème was, maar ik vond hem prima. Makkelijk te smeren, ik geloof dat de geur ook meeviel en ik ben geen enkele keer verbrand. Dus hij is prima hoor
Ik heb de factor50 van kruidvat omdat ik zo'n drama ben in de zon, hij ruikt echt heerlijk (notencreme) en werkt ook prima
Siets
Geplaatst: 21-06-10 18:57
Kruidvat is prima. Ik heb altijd notenolie van kruidvat zelf, daar word ik net iets sneller bruin mee.
NessaX
Geplaatst: 22-06-10 11:29
Mereltje schreef:
Een tijd geleden is de Kruidvat zonnebrandcreme getest als beste door zo'n consumententest Die van de Trekpleister is hetzelfde in een andere verpakking.
Even gegoogled, het was in 2008! Dus neem aan dat die prima is.
ik heb ook altijd die van de kruitvat en dan de sensitive. is zo'n beetje de enige waar ik en mijn dochters tegen kunnen en waar ook echt geen parfum inzit, dus ik ben erg tevreden!!!
Wij hadden ook altijd die notenolie van het Kruidvat. Nooit mee verbrand hoor! Nu hebben we van Garnier. Zo'n transparante spray. Vind hem echt super in gebruik, maar daar betaal je helaas ook wel voor.