Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze heeft nu pijnstillers gekregen en loopt weer rond als voorheen. geen pijn niks meer. ook krijgt ze volgende week speciale zooltjes die precies die plek ontziet.
Alleen door de symptomen die op internet staan beschreven?

connie1964 schreef:ok dus toch nog maar eerst eens een gang naar de dokter maken voor verwijskaart....
hoorde al veel over injecties tapen,crocs etc..
tis een vrij onbekend iets maar zeer zeer pijnlijk.
Tja rust, is zo iets wat ik niet kan nemen ivm werk gezin etc.
Tis toch meestal een voorkomend iets bij een staand beroep begrijp ik,eigenlijk gewoon overbelasting?
Ja verootje ik begrijp niet wat er te lachen valt,als je t hebt zal je t zelf herkennen.Tis een vrij serieus en pijnlijk iets,domme reaktie!
Ik vraag me alleen af hoe je weet dat het een hielspoor is? Ik weet nl dat het enorm vervelend is. Maar hielspoor wordt vaak verward met een zenuw die daar loopt, die ook overprikkeld kan zijn. Of met andere klachten. Veel hielsporen die niet op de foto te zien zijn, zijn namelijk geen hielsporen, of hele beginnende. Maar meestal gaan mensen dan nog niet naar een fysio/podo. siskeh schreef:connie1964 schreef:verootje in je post staat toch een grinnik smiley????
dus vind dat raar
Das een nagelbijtsmile in dat geval vermoed ik
Ik gebruik hem altijd als ik iets niet helemaal begrijp. Als ik moet lachen zet ik deze er wel neer -->
, of
, of
Een hielspoor is al vervelend genoeg, en dan al deze stress er nog bij...
Maar ik verduidelijk mezelf even omdat mijn post blijkbaar verkeerd werd opgevat