Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelletju schreef:dat heb ik smorgens wel is kan dan idd niks pakken maar heb het ook als ik bijvoorbeeld lang met een dienblad met drinken zou lopen dan kan ik ineens kracht verliezen heel raar. weet ook niet wat het is ben benieuwd
moniek131 schreef:ff vraagje heb je ook reuma als je afenteo steken door je vingers voelt en door je polsen?
En of je dan reuma hebt kunnen we niet door de computer zien. Voor iemand van 13 is reuma geen logische oorzaak. Eerder groeipijnen
monia schreef:Je spreekt over ontstekingen. Werden deze ontstekingen ter plaatse vastgesteld? Indien niet zou het ook een ontsteking kunnen zijn van de zenuw of het hersendeeltje dat voor dat deel van het lichaam verantwoordelijk is. Werd er bij de scans ook naar je hersenen gekeken?
Werken je ogen nog goed? Zie je nog helder en duidelijk? Als je zicht slecht is zou de oorzaak van de hoofdpijn, die pas 's avonds opkomt, daar kunnen liggen.
S_R_A_H_A schreef:verootjoo: Ik ben een tijd echt wel even afgevallen maar ondertussen terug wat bijgekomen maar blijf wel een klein fijn ding :p
verootjoo schreef:S_R_A_H_A schreef:verootjoo: Ik ben een tijd echt wel even afgevallen maar ondertussen terug wat bijgekomen maar blijf wel een klein fijn ding :p
zomaar 'veel' afvallen (>5kg in een maand) is nooit normaal, en moet je echt vermelden bij de arts.
Die 'griep' is ook niet normaal... ademhalingsmoeilijkheden en druk op je hart horen daar echt niet bij. Zou ik ook aangeven bij de arts dat je dat hebt gehad.
Ben je niet toevallig naar een tropisch land geweest? Afrika, Azië of misschien Turkije?
Dat is zeg maar de laatste diagnose.