Ik ben eind febr./begin maart gestopt met de pil. 9 maart ongesteld geworden. En 18 maart sex gehad MET condoom. Maar de pil slikte ik toen niet meer natuurlijk.
Nou ben ik al een x eerder gestopt met de pil (dit met een reden omdat ik hele erge hoofdpijn kreeg wat weken duurde en ik geen eens meer kon functioneren, volgens de dokter was dit niet vd pil, maar van stress) maar toen ik stopte met de pil nooit geen hoofdpijn meer gehad!
Maar nu is het inmiddels bijna eind juni en ik ben nog niet ongesteld. Heb een test gedaan, niks aan de hand. En mn ma zat ook al dat je dan echt vooral na 3 maanden wel wat moet merken. Mn huidige vriend van 'toen' zegt dat hij t condoom ook gecheckt heeft en dat er niks aan de hand is. Nou heb ik ook wel een beetje stress gehad maar volgensmij niet heel veel?
Moet wel zeggen dat ik de pil erg onregelmatig heb geslikt in jan/febr. en dat mijn hormoonhuishouden om het zo maar even te noemen miss wel van slag was. Daarom ben ik ook maar gestopt want het heeft anders toch geen nut. Verder hoorde ik dat de dokter je pas doorstuurt als je 6 maanden niet ongesteld word.......... Maar toch ben ik zo aan het stressen dat het wat anders is...

Heeft iemand het ook weleens gehad dat het zolang duurde na het stoppen met de pil??

En bij de test is niks aan de hand, dus maak je niet druk!