Sinds maandag ben ik verkouden. Last van mijn keel, hoofd en natuurlijk snotteren en alles zit vast. Daardoor word de hoofdpijn alleen maar bevorderd en dan begin je weer van voor af aan.

Nu heb ik sinds woensdag dat ik gewoon absoluut niet kan slapen.
Heb geprobeerd om op 2 kussens te liggen ( vrij dikke ) zodat mijn hoofd wat hoger ligt en geen last heb van mijn verstopte neus.
Maar dat is maar tijdelijk... Ik wordt dan na 2 uur weer wakker, met óf als verassing een vreselijke loopneus of last van mijn nek.
Wat er tussendoor ook nog eens bij komt kijken waar ik normaalgesproken vrij weinig last van had is vooral dorst midden in de nacht, waardoor ik dus om 3 uur 'snachts naar beneden loop om wat te drinken. Dat zorgt er gelijk weer voor dat ik dus niet meer in slaap kan vallen. Want dan ben ik om 7 uur al wakker. Probeer dan altijd nog wat uit te rusten maar dat lukt dus niet.. 8 uur / kwart over 8 Is dan toch echt de vaste tijd om op te staan!

Terwijl ik normaal toch altijd zooooo vreselijk lekker lang kon uitslapen in het weekend.
Ik zit enorm in de stress met mijn huiswerk. Ben ook echt heel erg moe en val overdag in slaap.
Laatst onder mijn Nederlands les, zomaar in slaap gevallen!

Als ik thuis kom van mijn dagelijkse school routine van een uur fietsen, heb ik meestal nog wel zin om wat te doen.
Even snel huiswerk maken, paardrijden, eten en weer huiswerk maken. Kop thee drinken even tv kijken en dan rustig naar bed. Waarna ik zeker binnen een half uurtje wel in slaap val.
Dat was verd*mme eerst mijn super chille dag!
Nu ben ik tegen alles en iedereen chaggerijnig.Ik heb van het hoesten en pijn in mijn keel absoluut geen stem meer over en alles doet ook écht zeer!
Wie kan mij helpen? Ik zou het geweldig vinden een oplossing te vinden voor mijn slaap probleem. Dan komt de rest vanzelf wel..
Ik ben helemaal gesloopt. En de letters op mijn beeldscherm dansen voor m'n ogen!
Ik zou het ook heel fijn vinden een oplossing te hebben voor op lange termijn. Een oplossing voor een uurtje gaat niet werken. Vanwege werk namenlijk...
Wie oh wie heeft de gouden tip?
Mvg,
[Giolli].
EDIT: Dat slapen zit me overdag ook wel dwars. Maar niet zo dwars als die verstopte neus, daar heb ik nu toch helemaal de rattatouille aan! Ik moet ook vanmiddag om 4 uur werken dus....
Ik zoek echt een oplossing!