Ik heb afgelopen met woensdag mijn hamstring geblesseerd, volgens de dokter was hij gekneusd/verrekt oid. Nou had ik er helemaal een rode/dikke plek op zitten, heel groot. Volgens de dokter kwam dat van het ijs waarmee ik gekoeld heb.
Maar, nou zit die plek er nog! Hij is wel kleiner, maar hij zit er nog. Het is ook een aparte plek, zit een ''witte vlek' weer in lijkt het wel... Het is nu wel minder, dus het trekt waars wel weg, en ik maak me verder ook geen zorgen.
Mijn vriend heeft ook net een hamstringblessure gehad. Hij had ook zo'n plek (iets blauwer nog) en dat wees erop dat de hamstring gescheurd was. Op een gegeven moment moet deze zwelling naar beneden zakken.
Margoooo
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-10 18:40
Naar beneden zakken?
De dokter heeft gevoeld en gedaan, en zei dat hij niet gescheurd is...
hmm ja maar heeft veel verschillende vormen hoor! vriendin van mij had het ook ik zei het maar ze geloofde het niet en ook dokter dacht iets anders maar uiteindelijk toch wél eczeem na bezoek in ziekenhuis. Maar als je er als last van hebt denk ik niet
Rebel_Jits
Geplaatst: 14-06-10 22:03
Dat is geen eczeem, dat zie ik zo. Dit zit echt in/onder de huid, eczeem is oppervlakkiger.
Ik denk dat het een soort blauwe plek is. Waar je wat verrekt, kan het wat gaan bloeden. Ook wordt de doorbloeding daar beter (ik zie ook meer haarvaatjes namelijk). Dragen allemaal bij aan de roodheid. Het zou met 2 weken wel minder moeten worden.