ik zit met een probleempje, en vroeg me af of sommige van jullie misschien hetzelfde hebben, of weten waardoor het komt.
Ik bibber altijd, mijn handen bedoel ik dan he. Ik kan echt mijn handen niet fatsoenlijk stil houden, en als ik iets fijns moet doen, zoals iets door een naald steken, of iets voorzichtig aanraken, wordt het al zeker te dol.
Dit is nogal lastig, omdat ik in de horeca werk, en mensen altijd denken dat ik nieuw ben en nerveus, terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik werk daar al zo'n 2,5 jaar ofzo. Het is altijd wel erger als ik er net ben, omdat het altijd wel een beetje stressen is, maar ook daarna, als die stress er niet meer is, heb ik er last van.
Al helemaal ambetant wordt het als ik moet acteren of ik kom iemand tegen waar ik iets voor voel (Heel moeilijk om subtiel te zijn dan
) en er ook echte bibber-stress bijkomt, dan swingen de trillingen de pan uit. Iemand hier ook last/verstand van?
. Ik had maandag examen en was mijn lat vergeten, had er een beetje een boeltje van gemaakt dus trok lijntjes om aan te tonen wat bij wat hoorde, had ik beter niet gedaan, het waren net bliksemschichten waardoor mijn examen eruit zag als een werk van Picasso 

Vervolgens wordt ie zenuwachtig en dan gaat hij nog meer bibberen.