Ik zit over deze therapie na te denken. Graag zou ik ervaringen willen horen en risico's. Ik ben namelijk nog niet helemaal overtuigd. Ik wil dit heel graag doen maar iets in mij is er niet zeker van.
Brand maar los
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er is niks engs of zweverigs aan. Het heeft mij geholpen om mijn angsten te overwinnen.
Ik heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord

Arabesk schreef:Je bent trouwens niet echt 'weg' hoor en je weet precies nog wat je doet. Die onzin van tv dat mensen een citroen opeten is gewoon echt niet waar.

Je denkt niet na, maar het voelt allemaal heel fijn en logisch..En je emoties beleef je wel gewoon intens, maar het vreemde is dat je bijvoorbeeld de ene seconde huilt en een seconde later weer oprecht heel blij kan zijn 
Corelli schreef:Misschien heb je hier iets aan [LZP] Regressie?
Mijn ervaring was heel erg goed, ondanks dat ik heel erg veel verdriet herbeleefde..Het is heel gek, want je hoort jezelf praten e.d., maar alle woorden rollen zo uit je mondJe denkt niet na, maar het voelt allemaal heel fijn en logisch..En je emoties beleef je wel gewoon intens, maar het vreemde is dat je bijvoorbeeld de ene seconde huilt en een seconde later weer oprecht heel blij kan zijn
Wat zijn de dingen die je op dit moment tegen houden om het te doen?