Het vonnis: een infectie aan de buis van Eustachius, vocht achter mijn trommelvlies en een gaatje erin. Het advies: 2x per dag 15 minuten stomen, 5x p/d neusspray gebruiken en max. 4.000 mg paracetamol per 24 uur slikken tegen de pijn. Met 24 tot 48 uur zou het beter moeten zijn.
Niet dus. Ik weet niet wat ik met mijn oor aan moet. Vannacht weer wakker geworden van steken in mijn oor. Het wordt beter in de zin dat er vocht uit begint te komen, maar tegelijkertijd lijkt het alleen slechter te worden. Het lijkt wel of er steeds meer druk op komt te staan. Ik zit nog steeds op 4.000 mg paracetamol per 24 uur en zowel paracetamol als stomen verlicht iets, maar maar even. Ik heb vannacht zitten twijfelen of ik de HAP weer zou bellen, inmiddels is het alleen een zeurende pijn.
Dit is de 3e nacht op rij dat ik wakker wordt van de pijn, terwijl ik voordat ik ga slapen - variërend van 12 uur tot 2 uur 's nachts - nog 1.000 mg paracetamol pak. En rond een uur of 8 word ik weer wakker. Niet zozeer van de pijn, want nu zeurt het gewoon, maar het is net genoeg om niet meer te kunnen slapen. 's ochtends gaat het eigenlijk iedere keer redelijk, maar naarmate het later wordt, wordt het steeds slechter. En ik ben zo moe...
Ik weet even niet meer wat ik hier mee aan moet... Nu de HAP bellen, vanavond als het weer slechter wordt, morgen de HA bellen waar ik wsn pas dinsdag op z'n vroegst terecht kan, gewoon niet bellen en even een paar dagen door de zure appel heen bijten...?