Vorige week van vrijdag op zaterdag nacht kreeg ik achterlijk veel buikpijn. Nu heb ik galstenen en dacht ik dat het daar wel mee te maken zou hebben, en ben ik om 6 uur 's ochtends met mijn moeder naar de huisartsenpost gegaan omdat ik het niet meer trok. Die zei dat hij meer dacht aan darmkrampen of iets met mijn maag, maar omdat ik een paar keer bruine urine had gehad heeft hij me toch diclofenac voorgeschreven (100mg zetpillen) die ik 2x per dag mocht innemen. Die diclofenac hielp niet zo, maar binnen een dag verdween het
Vannacht kwam het echter weer, niet specifiek aan de rechterkant... Meer in mijn bovenbuik onder mijn borst, en het doet echt veel ACHTERLIJK veel pijn gewoon.. Een hele zeurende irritante pijn, die in aanvallen erger (stekend) wordt en uitstraalt naar mijn rug. Ik heb de HAP weer gebeld maar omdat dit al de 2e keer was en ik geen koorts heb hoefde ik niet te komen; ze konden toch niets doen en ik moest maar een keer een afspraak met de HA maken doordeweeks. Wel mocht ik nog paracetamol gaan slikken...
Daarnaast heb ik vorige week ook nog een paar keer behoorlijke uitdrogingsverschijnselen gehad terwijl ik genoeg dronk (in 1x heel veel dorst krijgen, lage bloeddruk, vlekken voor ogen en donkerbruine urine dan dus)
Nou inmiddels heb ik vandaag al 8 tabletten paracetamol achter mijn kiezen voor vandaag (op advies van die vrouw) en 2x diclofenac en ik zit hier alsnog te janken van de pijn... Ik heb ook nog toetsweek, en ik MOET dit weekend leren, maar ik heb nog niets geleerd en dat gaat ook zo gewoon niet
ik zit echt met mijn handen in mijn haar.. Zit hier nu met een warme kruik, vanochtend hielp een warme douche.. nu niet meer... Heb mijn maag al 'leeg'gemaakt (vinger in mijn keel, en alles uitgespuugd) in de hoop dat dat wat zou helpen... Maar ik weet het gewoon niet meer
Help...ooh. en als ik lig wordt het erger, niet erg bevordelijk voor mijn nachtrust dus vandaar dat ik de tijd maar probeer te doden achter de comp

Hoop dat je meteen mag komen, sterkte!
...
..