Hallo,
Sinds een 2 tal weken heb ik last van gigantische pijn in mijn benen, duizeligheid en spontane hoofdpijn. Bij mijn benen lijkt het alsof ze
helemaal verkrampen / verzuren. Dit kan al komen door een paar seconden op mn hurken te zitten / traplopen / een 100 meter
fietsen op een normaal tot langzaam tempo etc.
De duizeligheden komen ook gewoon vanuit het niets. Ik kan een langere tijd staan en opeens zie ik dan vaag en ga mijn evenwicht
verliezen. Dit duurd maximaal een paar seconden en dan is het weer over.
Hoofdpijn netzo, het komt opeens, nooit langer dan een halve minuut en dan is het weer weg? Het is echt een bonkende / stekende pijn.
Ik liep ongeveer 10 uur op een dag stage, dit heb ik terug gebracht naar 6uur omdat het lichamelijk niet vol te houden was. Hiervan kreeg
ik zere heupen, knieen en enkels.
Dit is nu opzich minder tot helemaal weg. (wel heb ik er af en toe nog pijn / last van / aan, als ik erg intensief bezig ben) Mijn heupen zijn toen op de foto gezet i.v.m. familie kwaal. Hier was niks op te zien, alles was
prima in orde.
Ik eet gewoon goed / gezond. Ik sport niet naast het paardrijden wat ik ong. gemiddeld 3 - 4 per week doe.
Zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad of weten wat handig is om te doen? Ik weet het bokt is geen dokter, maar rondvragen kan altijd!

Pauline