Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goldynf schreef:hmmm ben je alleen bij de huisarts geweest?
bij cts moet je naar de neroloog die kan doormiddel van een onderzoek met kleine stroomstootjes vast stellen of je zenuw klem zit.
bij cts heb je tintelingen door je hand en evt naar je elleboog en of schouder.
cts gaat niet over met 2 weken rust!!!
ik denk eerder dat je een pees bleseure hebt.
hier bij is je arm dik zeker op de plek waar je pees loopt. Tjek
en hier doet je arm echt pijn zeker op de plek waar je pees loopt. Tjek tenzij ik niks met mijn hand doe
de pijn kan varieren van krampen tot steken van pijn maar geen tintelingen in je arm. Doet alleen pijn als ik mijn hand van links naar rechts beweeg.. Vooral rechts dan kraakt het in me pols.
bij deze klachten moet je bij de orthopeet zijn.
ik heb deze weg bewandeld en loop in middels 8 maanden met deze bleseure.
ik heb 10 weken met een brace gelopen wat niet hielp en in middels 3.5 week gips voor voledige rust.
woensdag moet ik terug om te kijken hoe de pees is en wat de volgende stap is!
ik hoop voor je dat t een lichte overbelasting is van je arm maar als t over 2 weken niet beter is zou ik wel terug gaan en dan naar het ziekenhuis zodat je niet zo als ik dr maanden mee loopt en dan duurt t langer voor t weer beter is !
Uhm heb eigenlijk geen 2 weken.. En als het langer als dat duurd ben ik mijn baan kwijt... Dit id echt poedersuiker als je een fasa A uitzend contrakt hebt... kost me zeker 600 per maand.... Die ik mis loop...
Dokter zij dat de pees niet zo soepel meer door de "tunnel geleed'' omdat die dik was. Moet eerst zwelling weg en dan kracht training.
Fijn dat ik in de metaal werk als lasser. Dat is lekker ligt werk![]()
Nu is natuurlijk te snel om voor om naar andere huisarts te gaan ?
Vandaag rustig aan gedaan. Wel paardgereden maar dat doen we niet meer.... Gaat niet... Verder alles met mijn rechterhand gedaan die het gewoon doet...
Mijn linker pols is nu dunner maar je voelt een bobbel bij de pees. Heb de cts beschrijving gelezen. En het lijkt wel te kloppen. Maar jou spier verhaal klopt ook aardig. hoe zou ik er achter komen of het de pees of spier is ?
sterkte en beterschap
![]()
Thanks
per keer.