Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders kun je er nog heel lang last van houden helaas.
geerke schreef:daar kun je niets aan doen....wachten tot het over gaat...
Heel pijnlijk en het duurt ook best wel lang.
Heb je een foto laten maken?
Om zeker te weten dat het niet gebroken is?(of haarscheurtjes)

sterkte!
Sleeper schreef:edit. advies om geen pijnstilling te gebruiken vind ik eerlijk gezegd niet zo super. Paracetamolletje kan echt geen kwaad en haalt wel de scherpe kantjes eraf

Richtje schreef:Sleeper schreef:edit. advies om geen pijnstilling te gebruiken vind ik eerlijk gezegd niet zo super. Paracetamolletje kan echt geen kwaad en haalt wel de scherpe kantjes eraf
Hangt er vanaf hoe rustig aan je blijft doen met de paracetamol op
Ik nam het 's nachts wel, dan doe je niet zoveel raars en krijg je iig een beetje nachtrust. Maar overdag heb ik 1 dag gedaan. Ik verging van de pijn toe ie uitgewerkt was, dat was echt geen succes
Hangt er wellicht ook vanaf hoeveel/welke ribben het om gaat.
Ik naar het ziekenhuis en bij het eerste onderzoek zegt die vrouw: 'he jammer, niet gebroken' ik dacht bij mezelf wat gaan we nou krijgen zegt ze doodleuk 'ja je kunt ze beter breken, dat is minder pijnlijk' aaah toen snapte ik 't!
Maar ik zal je zeggen vooral niet zwaar tillen en vooral niet springen en op je buik gaan liggen slapen! En verder Succes ermee
Rust is de beste pijnstiller. 
Sleeper schreef:edit. advies om geen pijnstilling te gebruiken vind ik eerlijk gezegd niet zo super. Paracetamolletje kan echt geen kwaad en haalt wel de scherpe kantjes eraf