Help. Mijn zonnebril lijkt nog steeds op mn neus te zitten..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

Help. Mijn zonnebril lijkt nog steeds op mn neus te zitten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:30

:').

Ja sorry, ik voel me echt idioot nu ik dit zo typ.. Maar oké.

Zaterdag heb ik anderhalf uur autogereden met mijn zonnebril op. Daarna heb ik hem een paar uur niet op gehad, en later in de avond heb ik hem misschien een klein uurtje op gehad. Ik heb die avond zelf niet zoveel gemerkt aangezien ik druk was met feesten. :+
Nou heb ik na zaterdag mijn bril niet meer op gehad (stond het weer niet zo naar :P) maarrr... Het lijkt wel alsof hij er nog steeds op zit? :')

Ken je dat gevoel, dat je een hele dag je zonnebril op hebt gehad.. Dat het voelt alsof hij er nog op zit, je voelt hem zegmaar nog op je neus drukken.. Nou dat gevoel heb ik nou al vanaf zaterdag.. En het gaat niet weg, ik zie niets, het is niet gevoelig (misschien als je heel hard drukt) en het is gewoon mateloos irritant.

De bril zelf heb ik al een hele tijd, nooit last van gehad ook.

Ik heb wel al een paar dagen flinke hoofdpijn, maar ik denk dat dit komt door veel stress en weinig slaap van de laatste dagen. :=

Weet iemand misschien wat er aan de hand is? Ik word echt gek van :').

LizMD

Re: Help. Mijn zonnebril lijkt nog steeds op mn neus te zitten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:32

Oh hou op, nu heb ik het ook! Vreselijk irritant gevoel, kan je er niet mee helpen, ik doe altijd heel hard m'n best om ergens anders aan te denken.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:32

je moet er nog aan wennen. heb ik met mijn bril ook gehad..

ik heb nu helaas een ander probleem. als ik hem af zet is mijn gezicht bruin en heb ik een 'witte bril' omdat dat niet bruin is.. zeer charmant..

Je blijft er ook aan denken en dat is het punt. niet aan denken dan gaat het vanzelf weg!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:46

Ik voel me echt zo'n idioot haha _O-. Ik heb dit nog nooit gehad, en ik draag die bril echt met enige regelmaat, al een paar maanden. En dan draag ik hem ook gerust een paar uur op een dag.. Waarom heb ik er dan nu wel last van? :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:54

Wat apart...
Ik heb altijd een bril op, maar nooit 't gevoel dat ik 'm nog op heb zeg maar. Eerder andersom, dan ben ik 'm kwijt en dan zit 'ie gewoon op m'n neus :')

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:05

Join the club! Heb er ook last van. Zaterdag had ik de hele dag een zonnebril op gehad (eerst een oude met paardrijden, 4 uur lang, ervoor en erna weer m'n redelijk nieuwe zonnebril) en zondag had ik het gevoel nog steeds! Heeel irritant!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:39

Heb er ook geen oplossing voor, herken het wel! Is idd erg vervelend. Pas geleden 2 dagen het gevoel gehad dat ik 'm nog op had...

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 21:03

Ik voel hem soms nog steeds. := Heb m al bijna een week niet op gehad nu.

Ik vond het een beetje verontrustend dat het zolang duurde, want ik heb dat nog nooit gehad :'). En iedereen die het hoorde vond dat het ook niet echt normaal was whaha.

Maar bedankt iig voor de reacties, zal proberen er niet aan te denken :').