Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 

.Assiej schreef:Odorex, dat is tegen overmatig zweten.
Dit heb je zowel voor je oksels als voor je voeten.. is gewoon verkrijgbaar bij de drogist en staat meestal bij de deodorant. is 3 a 5 euro ligt eraan welke je neemt, de balsem, depper of spray.
Ik heb een hekel aan vlekken onder mijn armen in de zomer, en hou ook niet van die geur als mensen hun armen omhoog gooien met een windje erbij en de dag ervoor knoflook hebben gegeten, dus ik gebruik dit eigenlijk al jaren. Voor je gaat slapen smeer je het erop, en ong. 3 dagen is het droog. Daarna hetzelfde verhaaltje weer opnieuw. Good luck !
Op de plaatsen waar je het gebruikt
Echter zal je lichaam toch af willen koelen en ga je zweten op de raarste plekken
Nee ik vond het absoluut poedersuiker werken!! annepanne schreef:Assiej schreef:Odorex, dat is tegen overmatig zweten.
Dit heb je zowel voor je oksels als voor je voeten.. is gewoon verkrijgbaar bij de drogist en staat meestal bij de deodorant. is 3 a 5 euro ligt eraan welke je neemt, de balsem, depper of spray.
Ik heb een hekel aan vlekken onder mijn armen in de zomer, en hou ook niet van die geur als mensen hun armen omhoog gooien met een windje erbij en de dag ervoor knoflook hebben gegeten, dus ik gebruik dit eigenlijk al jaren. Voor je gaat slapen smeer je het erop, en ong. 3 dagen is het droog. Daarna hetzelfde verhaaltje weer opnieuw. Good luck !
Werkt absoluutOp de plaatsen waar je het gebruikt
Echter zal je lichaam toch af willen koelen en ga je zweten op de raarste plekken
Nee ik vond het absoluut poedersuiker werken!!
Manon_ schreef:Na een tijdje komt er sowieso een donkere afdruk van je voet in die schoenen.

angelaatjuh schreef:Manon_ schreef:Na een tijdje komt er sowieso een donkere afdruk van je voet in die schoenen.
Dit kun je wel iets verhelpen, zei een verkoopster laatst tegen mij, door met een volgens mij, allesspray (iig waterdicht en vuilafstotend) je nieuwe birckenstocks in te sprayen en dit een aantal keer herhalen zodat het minder werd!