rugpijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annettu_

rugpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 12:29

Hoi !

Ik heb zoon enorme last van mijn rug, Het zit een beetje bovenin net iets onder mijn schouders. Als ik even zit of iets optil dan steekt het verschrikkelijk door.

Ik heb zoon idee hoe het mischien gekomen is ik ben 3 dagen geleden uitgeweest voor de eerste keer tot 6 uur smorgends :o
en heb de hele dag hakken gedragen. Mischien ligt het daaraan ? Maar het kan ook dat bij dat concert er nogal wild aan toe ging en mensen inclusief mij bestwel door elkaar geduwt werden enzo.

Zal ik langs de dokter gaan sinds het al 3 dagen geleden is geweest ? Of nog even wachten.

upendo

Re: rugpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:31

Als je het niet vertrouwt, naar de HA.

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:33

word de pijn wel minder of niet?

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 12:33

blazelover schreef:
word de pijn wel minder of niet?

Als ik net wakker word lijkt het helemaal weg maar na een tijdje komt de dezelfde pijn weer terug.

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:37

dus hij is net zo heftig als de eerste dag? als dit namelijk niet zo is (dus als de pijn afzwakt) zijn het meestal gewoon je spieren die teveel hebben gedaan (lang lopen, op hakken lopen en mss niet genoeg gerust?) maar als het echt niet afzwakt zou ik even met de assistent van je HA bellen die dan advies kan geven!

ook niet verdraaid of gevallen of uitgegleden?

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 12:39

blazelover schreef:
dus hij is net zo heftig als de eerste dag? als dit namelijk niet zo is (dus als de pijn afzwakt) zijn het meestal gewoon je spieren die teveel hebben gedaan (lang lopen, op hakken lopen en mss niet genoeg gerust?) maar als het echt niet afzwakt zou ik even met de assistent van je HA bellen die dan advies kan geven!

ook niet verdraaid of gevallen of uitgegleden?

Nee niet echt, Heb wel ruzie gehad en een douw gehad maar dat was wel de hele avond door ( Verdomde moshpits.. )

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:43

dan zou ik even contact opnemen met je HA zodat het toch even nagekeken word en je eventueel ook pijnstillers kan voorschrijven!

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 12:46

blazelover schreef:
dan zou ik even contact opnemen met je HA zodat het toch even nagekeken word en je eventueel ook pijnstillers kan voorschrijven!

Dat zal ik dan doen :) Dankjewel !

Annash
Blogger

Re: rugpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:53

Je HA zal je wellicht doorsturen naar de fysio of een manueel.
Zo niet; volgens mij kun je daar tegenwoordig ook zonder verwijsbrief langs. Mocht je het niet uithouden oid, dan kun je zelf even bellen! :)