Ik weet niet zeker of het wel vingerkootje heet, maar dat stukje op het midden van mijn vinger, waarmee ik hem kan buigen, is verschoven. Ik kam hem wel buigen, maar niet helemaal zodat mijn vingertopje tegen mijn hand aankomt. Ik had gehoopt dat het een zwelling was, die wel weer weg zou trekken. Maar nu is het 1½ week later, en er zit geen verbetering in. Het is mijn linkerhand, en het 'kootje' is naar links verschoven... Heeft iemand dit ook gehad? Of weet iemand hoe ze het weer terug kunnen zetten? Ik krijg allemaal dingen in mijn hoofd zoals breken, een pinnetje erin zetten... En dat klinkt allemaal erg pijnlijk
Een bezoekje aan de huisarts, denk dat je er zelf niets aan kan doen als het al 1,5 week zo is
Krieltje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-10 15:16
Nee, dat snap ik Daarom was mijn vraag of iemand weet hoe ze het terug kunnen zetten in het ziekenhuis... Want ik geef toe, ik ben bang Ik ga niet zelf met een hamer er tegenaan tikken totdat ie weer goed zit he
Meestal verdoven ze het dan eerst even en gaan er daarna aan trekken. 1 verpleegkundige houd je elleboog vast en de ander trekt aan je vinger. En dat is vervelend, absoluut niet fijn. Sorry leuker kan ik het niet maken voor je
Joh ik heb een gebroken vinger (zit dan ook in het gips nu), maar daar ging de huisarts ook effe aan trekken. En ik leef nog...
Gewoon naar de huisarts dus.
Krieltje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-10 21:16
Ja, huisartsen zijn erg vriendelijk altijd he. Doet dit pijn? Ja, duh, het is gebroken Morgen heb ik sowieso een afspraak met de huisarts, en ik was al van plan om dit ook even te vragen. Mijn vriend heeft wekenlang met een pin in zijn vinger gelopen, met zo een bolletje op zn vingertop. Dat zag er echt gek uit
Als ze kunnen doen ze er vast wel wat aan. Ik heb al eens vier weken met een gescheurde pees gelopen. Ook onder t Mom van gaat wel over. Was foto gemaakt op kliniek en niet gebroken dus... Succes bij de dokter.
De dokter zei dat het waarschijnlijk iets met een soort slijmvlies te maken heeft wat bij het gewricht zit... Hij heeft me wel doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto en daar was niks op te zien, dus dan zal het wel goed zijn. De dokter zei dat het 4 tot 6 weken kon duren voor het over is, dus gewoon even afwachten. Ben wel opgelucht dat het niks is, het zag er echt scheef uit (nog steeds) en ik stoot natuurlijk ook elke keer overal tegenaan wat pijnlijk is, maargoed, niks te klagen dus