en drinken brand, en tanden poetsen al helemaaaal!
heeft iemand een tip om het te verzachten ofzo? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en drinken brand, en tanden poetsen al helemaaaal!
heeft iemand een tip om het te verzachten ofzo? 

roxxxiejjj schreef:Ik had net voor ik naar barcelona ging een kopstoot gehad van een paard, waarna zijn tanden dus ook lekker tegen de wond gegaan zijn. Dit is gaan ontsteken, lip was helemaal blauw, en heb in een deel onder mijn lip geen gevoel meer. Ik zou aanraden het toch even te ontsmetten, met zout ofzoiets. En tja tandenpoetsen deed ik met tandpasta op een wattestaafje, drinken met een rietje, en eten via de andere kant van mijn mond. Veel succes!
Leslie90 schreef:Ja heb op het moment alleen lippen balsem met jojoba oliemaar wil het gewoon een beetje verzachten zodat drinken/eten en tanden poetsen niet zo'n pijn doet.. Het is trouwens geen scheurtje maar echt vel wat eraf 'getrokken' is
letterlijk.
Focussed schreef:roxxxiejjj schreef:Ik had net voor ik naar barcelona ging een kopstoot gehad van een paard, waarna zijn tanden dus ook lekker tegen de wond gegaan zijn. Dit is gaan ontsteken, lip was helemaal blauw, en heb in een deel onder mijn lip geen gevoel meer. Ik zou aanraden het toch even te ontsmetten, met zout ofzoiets. En tja tandenpoetsen deed ik met tandpasta op een wattestaafje, drinken met een rietje, en eten via de andere kant van mijn mond. Veel succes!
Zout ontsmet nauwelijks en is bovendien ook nog eens ontzettend pijnlijk. Zou het lekker zo laten, speeksel ontsmet van zich zelf ook.
Focussed schreef:roxxxiejjj schreef:Ik had net voor ik naar barcelona ging een kopstoot gehad van een paard, waarna zijn tanden dus ook lekker tegen de wond gegaan zijn. Dit is gaan ontsteken, lip was helemaal blauw, en heb in een deel onder mijn lip geen gevoel meer. Ik zou aanraden het toch even te ontsmetten, met zout ofzoiets. En tja tandenpoetsen deed ik met tandpasta op een wattestaafje, drinken met een rietje, en eten via de andere kant van mijn mond. Veel succes!
Zout ontsmet nauwelijks en is bovendien ook nog eens ontzettend pijnlijk. Zou het lekker zo laten, speeksel ontsmet van zich zelf ook.
ik heb geen klein wondje.