Ik ben dertien en slaap doordeweeks meestal rond half 10, Maar heb nu al een week dat ik na elven slaap en nog steeds niet moe ben en terwijl ik de hele dag druk bezig ben. Ik word gemakkelijk om half zeven wakker en ook in het weekend. Is het erg dat ik niet zoveel slaap terwijl ik vorige week rond half 10 gewoon moe was?
Waarschijnlijk word je zo makkelijk wakker door het zonnetje die door je gordijnen heen schijnt, ik ben soms zelf al voor de vogels fluiten al wakker. Door het zonnetje voel ik me dan ook vol met energie, terwijl ik misschien om 2 uur pas ging slapen.
Sta ik dan op, en doe ik dat een aantal dagen lang, dan word ik heel erg vermoeid. Maar dat merk je pas na een tijdje.
LindyH
Geplaatst: 03-06-10 22:12
Moet je misschien hard werken voor school om over te gaan? Heb je daar (stiekem toch) spanning van? Is je ontlasting toevallig ook dunner?
Het ging eerst niet zo goed maar nu gaat het ineens goed en sta ik op 2 zessen na allemaal zevens en achten.
Uhm daar kijk ik niet naar:o!
LindyH
Geplaatst: 03-06-10 22:23
Hoeft ook niet hoor, maar misschien was het je opgevallen.
Het maakt niet echt uit of je er goed of slecht voor staat. Ik kan me van vroeger herinneren dat ik in deze tijd van het jaar behoorlijk in de stress zat door alle dingen die nog afgemaakt moesten worden en door het leren voor de laatste toetsen. Het is gewoon een hele drukke periode waarin het hele schooljaar als het ware tot een climax komt.
Als je er straks in de vakantie nog steeds last van hebt dan zou ik gaan kijken of er een andere oorzaak is.
itsmi
Geplaatst: 03-06-10 22:26
HeleneDas schreef:
Uhm daar kijk ik niet naar:o!
kan je ook voelen
Denk dat je het binnenkort wel zult merken, je kan je eventjes fit voelen, maar je zal toch slaap nodig hebben. Zo kort slaap je trouwens niet.. Denk dat ik minder uren maak. Maar je bent waarschijnlijk een stukkie jonger..
En je moet goed fit zijn voor school Gewoon op tijd naar bed blijven gaan, ritme aanhouden, dan went je lchaam er vanzelf aan.