Ik weet dat bokt geen dokter is maar ik was toch benieuwd of een van jullie het herkent en weet wat het is.
Ik heb vrij vaak pijn in mijn benen, het is een soort van groeipijn en zit van mijn kuiten tot aan mijn heupen en in mijn rug af en toe. Het is echt zo'n zeurende, stekende pijn. Eigenlijk heb ik het bijna iedere vrijdag na een drukke week school, paardrijden, andere sporten etc en dan vooral in de avond.
Nu ben ik net ziek geweest (waarschijnlijk heb ik bloedarmoede) en was vandaag voor het eerst sinds vrijdag weer naar school gegaan. Aan het eind van de dag begon de pijn weer en is alleen maar erger geworden. Tussendoor wel met de hond naar het bos geweest en tijdens het lopen wordt de pijn wel minder. Maar nu ik dus weer stil zit wordt het juist weer erger. Het enige wat echt helpt is in een lekker warm bad liggen, wat ik zo dus ook ga doen
Ik ga binnekort zoizo naar de doktor, voor mijn bloedarmoede, dus dan vraag ik het meteen maar was toch wel benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn??
Liefs, Rozemarijn