Wel of niet naar huisarts?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ijskast2009

Wel of niet naar huisarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 14:10

Woensdag had ik een afspraak met de huisarts, maar die had ik afgezegd omdat ik me wel beter voelde. Eind april ben ik verkouden geweest. Verkoudheid was snel over, maar ik bleef zitten met een nare hoest en keelpijn en me niet lekker voelen. Omdat het deze week eindelijk wat beter ging had ik de afspraak met de huisarts toch maar afgezegd, maar sinds gisteren voel ik me strontberoerd. Ben benauwd en dat nare hoestje is weer terug, bovendien begin ik ook slijm op te hoesten, maar het lijkt me zo stom om de huisarts alsnog te bellen, woensdag had ik immers afgezegd. Straks vindt hij me een aansteller :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:13

Daar hoef je je absoluut niet een aansteller voor te voelen!! Zou zeker even langs gaan als je al vanaf eind april verkouden ben!!

Cassidy

Re: Wel of niet naar huisarts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:24

Ik zou toch even langs de HA gaan, en hij zal je beslist geen aansteller vinden....helemaal niet als je er al zo lang mee loopt...

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:30

ik zou gewoon gaan hoor daar oordeelt een huisarts echt niet over. Ik heb een hele tijd zon hoestje gehad en het is er uitgekomen met een soort longontsteking. dat kwam door stof van jaren op stal zijn ik heb toen prednison gehad en stootkuur en antibiotica.
2 keer zelfs een paar maanden na elkaar. die klachten hoe vaag ook ga er mee naar de dokter. en leg uit wat je voelt, heb je ook een vochtig gevoel in je keel alsof jeje verslikt hebt?

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:32

Langsgaan! Begin dit jaar heb ik zelf ook een tijdje lopen tobben met verkoudheden, zere keel, beetje verhoging bladiebla omdat ik geen "aansteller" wilde zijn. Deze aansteller ging uiteindelijk toch maar naar de huisarts --> bijholteontsteking en waarom ik niet eerder was gekomen :+
Na 1,5 dag anti-biotica was ik al weer het vrouwtje

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:34

Gewoon bellen!
Maak het nou uit wat mensen van je denken ;) niks van aantrekken ! ;)
en dalijk zit je zelf met gevolgen (omdat het ook iets anders kan zijn dan een "gewoon" hoestje) en dan verwijt je het jezelf..
ik heb weleens gehad dat ik afspraak had bij huisarts en toen ik kwam was t indd al over maar deed ik net of ik nog klein beetje last had waardoor ik net niks uitgeschreven kreeg maar toch mn afspraka niet hoefde te cancelen en toch wist wat ik had ;)