Afgelopen april ben ik van mijn paardje Nikita gevallen op concour tijdens het losspringen.
Ik ben toen door de ehbo overeind geholpen en op advies van hen naar de huisartsenpost gegaan in Helmond.
Daar hebben we wat gevoeld en ben ik zonder foto's met pijnstillers naar huis gestuurd...ik heb nog gevraagd of er geen foto's gemaakt moesten worden, maar dat was niet nodig.
Dus je denkt dan dat je alleen een kneuzing hebt.
Na weken van fysio gehad te hebben en nog een huisartsenbezoek verder schoot het nog niet op.
Nu ben ik bijna 2 maanden verder en de fysio en ik vonden het wel erg lang duren, vandaar dat ik gisteren naar de huisarts terug ben gestuurd, die heeft me vanmorgen foto's laten maken, nu blijkt dat ik gewoon mijn rug heb gebroken.............
Nou moet ik vrijdag naar het ziekenhuis naar de orthopeet om verder te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor het genezingsproces en ze gaan een MRI-scan maken om te kijken wat er precies beschadigd is.
Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen en of ik uberhout nog wel ooit mag rijden/sporten enzo, weet helemaal niet wat ik nu moet verwachten, dus mocht er iemand ervaring hebben, hoor ik het graag..