heel mijn arm zit in het gips.
En het gaat allemaal niet zo soepeltjes: denk aan:
doushe, aankleden, eten, enz.
misschien zijn er hier mensen die handige dingetjes weten zodat het wat makkelijker gaat
ik weet niet of dat het hier goed staat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ja eigenwijs. Nee alleen even beetje stappen en draven enz. 

ik ging gewoon weer paardrijden, deed beetje oefeningen met een stressballetje en optillen van voorwerpen.

Dit deed ik 1x per week
.
Noah2006 schreef:Heb mijn bovenarm doorgebroken gehad, je wordt vanzelf inventief!![]()
Koop tape en vuilniszakken en plak je gips af, en met de douchekop los douchen.
Haar wassen; ga zitten met je hoofd tussen je benen, nat maken, douche tussen voeten houden, inzepen en afspoelen!Dit deed ik 1x per week
.
Leen wijde truien van papa/ vriend en draag joggingsbroeken, zijn makkelijk aan te trekken.
Verder kun je je boodschappen bij AH online bestellen, lang leve het internet

). Ik plakte de zak om mijn arm dicht en kon gewoon onder de douche staan verder. Het enige wat echt ongemakkelijk was de eerste 4 dagen was m'n broek omhoog krijgen en dicht doen, dus even een jogging broek misschien? Verder gewoon de tijd nemen de eerste dagen en je went er snel genoeg aan verder. Noah2006 schreef:Ik kon mijn hele arm niet bewegen, want de breuk zat onder mijn schouder en anders werd het gips toch nat. Dus gooide mijn hoofd soort van opzij![]()
Paracetamol doet wonderen.
En het is misschien slecht, maar een borreltje voor het slapen deed mij ook goed
Ik had um net boven m'n pols gebroken, dus alleen onderarm in gips.
. Asyaa schreef:@TS
Ga eens met KiWiKo praten =)
Die heeft er 2 gebroken tegelijk.
AnnaaX schreef:Ik kon nog gewoon potten pasta enzo openen, met moeite weliswaar
Plastic zak om je arm als je gaat douchen en inderdaad proberen toch je vingers te blijven bewegen.
Bij jeuk krabben met een breinaald.
Veel sterkte ermee