Aukelizzy schreef:Misschien heb je gewoon een virusje te pakken waardoor je maag en darmen nog wat van slag zijn. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken en gewoon rustig aan beginnen met kleine beetjes licht verteerbaar voedsel.
Grote kans dat dit het is, want het gaat behoorlijk rond. Zowel ik als mijn beide broertjes waren sinds vorige week geveld door de buikgriep.
Ik herken het ook dat je geen eetlust hebt. Zelf heb ik van donderdag t/m zondag vrijwel niets gegeten. Had gewoon geen eetlust en alles stond me tegen. Zat kokhalzend boven mijn beschuitje en ik deed uren over een biscuitje.
Het lekkerste vond ik frisse en zuurdere dingen. Komkommer, augurk (ja echt), appelsap, etc. Af en toe een hapje rijst, een beetje groenten..
Ik ben 5 kilo afgevallen, maar dat eet ik er later wel weer bij. Mijn moeder is diëtiste en zij heeft gezegd dat het niet zo erg is dat ik een tijdje zo weinig at. Komt er wel weer bij!
Je eetlust komt vanzelf weer terug. Het belangrijkste is dat je voldoende blijft drinken!