Geen eetlust meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Geen eetlust meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 17:04

Hallo,

Vorige week had ik wat dunne ontlasting, dat is nu wel een beetje over op het nare gevoel na.
Maar sinds die week heb ik dus ook geen eetlust meer, en die is ook niet terug gekomen, als ik maar aan eten denk moet ik al zowat overgeven.
Ik kan mezelf er soms toe zetten om te eten maar dan is het 3 happen en dan zit ik vol, ik wordt er echt een beetje gek van omdat ik niet weet waar het vandaan komt kan het wel lije maar daar gaat het niet om moet ook gewoon gezond eten. Wie heeft er een idee?

Meryl

Re: Geen eetlust meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:06

Heb je last van stress? In stressvolle situaties heb ik ook geen eetlust en word ik ook misselijk bij alleen al de gedachte aan eten...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 17:08

Nee voor zover ik weet heb ik geen stress, in ieder geval niet bewust

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:09

oke, ben je daarnaast wel verder fit? Geen koorts etc?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 17:12

Ik weet niet of ik koorts heb, maar ik voel me niet anders dan anders, op het aparte gevoel in m,n buik soms na.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:13

Misschien heb je gewoon een virusje te pakken waardoor je maag en darmen nog wat van slag zijn. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken en gewoon rustig aan beginnen met kleine beetjes licht verteerbaar voedsel.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 17:28

Ik maak me er ook niet heel veel zorgen over, maar hier doen ze dat wel.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:31

Aukelizzy schreef:
Misschien heb je gewoon een virusje te pakken waardoor je maag en darmen nog wat van slag zijn. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken en gewoon rustig aan beginnen met kleine beetjes licht verteerbaar voedsel.

Grote kans dat dit het is, want het gaat behoorlijk rond. Zowel ik als mijn beide broertjes waren sinds vorige week geveld door de buikgriep.
Ik herken het ook dat je geen eetlust hebt. Zelf heb ik van donderdag t/m zondag vrijwel niets gegeten. Had gewoon geen eetlust en alles stond me tegen. Zat kokhalzend boven mijn beschuitje en ik deed uren over een biscuitje.
Het lekkerste vond ik frisse en zuurdere dingen. Komkommer, augurk (ja echt), appelsap, etc. Af en toe een hapje rijst, een beetje groenten..
Ik ben 5 kilo afgevallen, maar dat eet ik er later wel weer bij. Mijn moeder is diëtiste en zij heeft gezegd dat het niet zo erg is dat ik een tijdje zo weinig at. Komt er wel weer bij!

Je eetlust komt vanzelf weer terug. Het belangrijkste is dat je voldoende blijft drinken!