Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik wilde wel naar mijn vader en moeder lopen om te zeggen dat het niet goed ging (werken beide in het ziekenhuis), maar kon echt niet opstaan
. Dus ben maar blijven liggen en langzaamaan werd het wat minder. De volgende dag moest ik werken....ik ben wel gegaan maar heb de hele dag last gehad en krom gelopen. De volgende avond lekker vroeg naar bed en heb nergens meer last van gehad.
) maar nu aten we bij zn moeder.. en die smijt er volgens mij nogal mee...
en ik ben wel beetje gevoelig ervoor.. vooral sambal etc.. maar kan ik daar nu nog last van hebben dan?
)
en dat je je snel beter voelt. Kayuna schreef:Ik heb de ziekte van crohn, en een spastische darm. Als ik stress heb, of iets verkeerds heb gegeten (te veel kruiden, te vet, drinken met koolzuur) dan heb ik daarna altijd vreselijke pijn. Het voelt een beetje alsof je helemaal verkrampt in je buik gebied. Ik kan dan ook niet lopen of staan, kan dan helemaal geen houding vinden waardoor het minder wordt. Soms duurt het behoorlijk lang, en soms is het zo weggetrokken, maar heb ik nog last van napijnen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebten dat je je snel beter voelt.
) Kayuna schreef:Ik heb de ziekte van crohn, en een spastische darm. Als ik stress heb, of iets verkeerds heb gegeten (te veel kruiden, te vet, drinken met koolzuur) dan heb ik daarna altijd vreselijke pijn. Het voelt een beetje alsof je helemaal verkrampt in je buik gebied. Ik kan dan ook niet lopen of staan, kan dan helemaal geen houding vinden waardoor het minder wordt. Soms duurt het behoorlijk lang, en soms is het zo weggetrokken, maar heb ik nog last van napijnen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebten dat je je snel beter voelt.