Haar verven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Haar verven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 22:40

En het resultaat is 2 kleuren blond.

Ik heb van mezelf al blond haar maar had het vorig jaar 2 tintenlichter geverft.
Nu een jaar later (en veel uitgroei later) besloot ik mijn haar platina blond te verven.
Het al eerder geverfde deel is nu de perfecte kleur maar m'n uitgroei is nog te donker.
Nu is de vraag hoe ik dit ga oplossen.

Kan het lichtste deel nog lichter worden als ik het met dezelfde verf nog een keer verf?
Of heeft het nu gewoon die kleur en blijft het ook de kleur en zal alleen het donkere gedeelte lichter worden?

Het is niet erg opvallend maar zal het toch graag helemaal platina blond willen!
Dus als iemand een antwoord weet op mijn vraag zou dat echt super fijn zijn! Maar ook tips zijn welkom :D

Kiwipitje

Re: Haar verven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:36

Ik zou hiervoor echt naar de kapper gaan!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 09:14

Manon_ schreef:

Aan zulke reacties heb ik niets.
Ik vraag toch gewoon iets en niet of iedereen mij wil vertellen om naar de kapper te gaan ;)

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:24

Je zou eventueel de uitgroei nog een x kunnen pakken. Maar dan heb je wel de kans dat zich de platinablond stukjes ook nog wat witter worden maar zou het allicht proberen vaak valt het niet op. Misschien eventueel highlights proberen zodat je uitgroei ook meegepakt worden.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:26

ik ga met manon mee. je haar blond maken is niet zo makkelijk... waarschijnlijk kan de kap[per je er op een normale manier aan helpen zonder dat het eruit valt...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:32

Moirsa schreef:
Maar ook tips zijn welkom :D

Moirsa schreef:
Manon_ schreef:
Aan zulke reacties heb ik niets.
Ik vraag toch gewoon iets en niet of iedereen mij wil vertellen om naar de kapper te gaan ;)

suuzepuus schreef:
ik ga met manon mee. je haar blond maken is niet zo makkelijk... waarschijnlijk kan de kap[per je er op een normale manier aan helpen zonder dat het eruit valt...

I rest my case.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:53