Kies getrokken, diehard roker!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Kies getrokken, diehard roker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 21:40

Gister is mijn kies getrokken..
Ik heb het niet-roken 1 dag volgehouden en ben nu weer stug begonnen :o
Ik heb zonder paracetamol ontzettende last van napijn en een beurs gevoel en een beetje een vieze nasmaak. Bij wie is er ook ooit een kies getrokken en is door blijven roken? En stel dat het ontstoken raakt... ze gaan toch niet weer zitten peuren he?!

De verdoving werkte bij mij niet, ik heb tijdens het wrikken van de kaakchirurg echt veel pijn geleden en dat wil ik nooit meer, wat een hel. ;(

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:42

Ben al 4 verstandskiezen kwijt en na die tijd geen hechtingen gehad. Heb ook gewoon gerookt na die tijd.

Na die tijd even proberen te spoelen. Ik spoelde na die tijd gewoon met water. Ook had ik een ( ik geloof dat het zo heet) bolcasan goedje wat je moest oplossen in water. Machtig spul alleen wel vies

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 21:47

Pfoe wat een geruststelling O:) haha!
Ik spoel met zout opgelost in water, na het eten en roken, en ik poets nu zo veel mogelijk me tanden om het goed schoon te houden.

Ik weet, roken is slecht en verhoogd de kans op een onsteking en vertraagt het genezen van de wond, maar als je echt verslaafd ben is het heeel moeilijk om opeens 4 dagen te stoppen ;(

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 01:57

ik rook ook gewoon lekker door na trekken van kiezen hoor,gewoon goed poetsen en spoelen :D

Tat_jana

Re: Kies getrokken, diehard roker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 02:05

hier een niet roker, maar wat vreemd dat je zo een last hebt ?
ik ben er nu 2 kwijt en bij geen enkele pijn ( ja daarvoor heel erg haha )
maar ik zou toch even aan de kc vragen waarom het zo een pijn deed want dat is niet helemaal normaal :x

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 05:14

ik heb ook altijd gewoon doorgerookt hoor :D :D

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 05:19

ik hield het anderhalve dag vol na het trekken van m'n verstandskiezen. En die zijn er alle 4 uit... haha :+

Mijne raakte inderdaad licht ontstoken, heb toen gespoeld met bocasan. Kun je gewoon bij de etos halen :)
Heel vies! Gaat helemaal schuimen, dus je mond zit ineens propvol! Maar het werkt wel!!

succes ermee! :P

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 05:29

Hier nog 1, spoelen helpt inderdaad goed. Ik ging een keer of 4 per dag spoelen, vanwege het roken.

Wel vreemd ja dat je zoveel pijn er aan houd. Maar dat kan komen omdat ook de verdoving niet bij je gewerkt heeft.

:wave:

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 05:37

Oh ik heb ook altijd doorgerookt, zelfs met de verdoving nog in mn mond, echt erg, maar zo verslaafd! Kan niet zeggen dat ik er last van heb gehad...

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 06:04

LOL ik stond bij alle 8 de kiezen die in totaal getrokken zijn zodra ik de praktijk/ziekenhuis uitliep te roken :') met verdoofde giechel en gaasje bijtend aan toe :P
Er is er bij mij nooit een gaan ontsteken.

Zou niet overdreven veel gaan spoelen en poetsen, dat is namelijk ook niet goed.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 12:13

Het doet bij mij zo'n pijn omdat de tandarts donderdag dacht dat ze het zelf wel kon :') me kies brak af en toen moest ik alsnog naar de kaakchirurg. Me kaak was al beurs natuurlijk, en daarom werkte de verdoving niet. En hij ging er niet zonder slag of stoot uit, ik kon 'm wel slaan }> hahaha.

Maar ik paf nu ook lekker door :7 zonder paracetamol is het wel te doen, de pijn is al minder want heb lekker geslapen hehe.