,ten eerste zijn hier al wat topics over maar dat is allemaal net wat verschillend dus vandaar open ik een eigen topic er over.
Nouw ik ben dus altijd erg moe, ik kan als het aan mij ligt bijna de hele dag slapen. Ik ga s'avonds tussen half 9 en half 10 op bed en ben dan egt gesloopt. s'ochtends sta ik meestal rond kwart over 7 op. Dus je zou denken dat ik wel genoeg slaap krijg.
Ik ben hier ook voor bij de ha geweest en ze hebben me bloed laten prikken voor suiker,schildklier en nog wat dingen. Dat bloed was goed toen moest ik nog een keer prikken voor de ziekte van pfeifer maar dat was het ook niet, bloed was weer 100% goed.
Het enige wat het volgends de dokter kan zijn is dat ik te veel stress heb maar dat is helemaal niet zo, thuis gaat het goed, op school gaat het ook prima.
Mijn moeder denkt dat het er aan ligt dat ik vegatarier ben maar dat lijkt mij niet, ik eet genoeg groente en eet ook vleesvervangers. En als ik ijzer gebrek had moest je dit volgends mij ook in de bloedtest zien?
wie o wie weet wat misschien wat dit is?
groetjes Fiona