Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Waar heb jij die test gedaan? Online?
Ik heb wel het idee dat ik ook wel hoog kan scoren, hoewel ik wel heel sociaal ben naar mens en dier

Zoals ik, ik hou ook graag van aandacht en eis deze regelmatig op, heb graag bevestiging en ook ik kan goed manipuleren. Maar dat betekend niet meteen dat ik narcistisch ben, aangezien ik ook erg sociaal en ruimdenkend ben. 
Tallie1979 schreef:Het valt mee! Haha, scoor bij beiden dus laag
Nee kidding.Mowoah schreef:Online testen doen helpen sowieso niet, die zijn zo super onbetrouwbaar..
Narcisitische trekjes kan je misschien vertonen, maar ik denk dat elk mens dat wel in een kleine mate doet. (uitzonderingen daargelaten) Wanneer je iets wil zien, ga je allerlei 'symptomen' zoeken en deze vind je 9 van de 10 keer ook.Zoals ik, ik hou ook graag van aandacht en eis deze regelmatig op, heb graag bevestiging en ook ik kan goed manipuleren. Maar dat betekend niet meteen dat ik narcistisch ben, aangezien ik ook erg sociaal en ruimdenkend ben.
Hou jij echt alleen van jezelf? Vind je jezelf de beste en denk je niet aan een ander? Heb je erg graag de macht en overdrijf je je goede eigenschappen?
Juist, erg zwart-wit gedacht, maar zo denkt een narcist (ja ook erg zwart-wit) wel.
Kanelly schreef:Ik denk dat het zinvol is om er eens over na te denken Joolien, waarom je dat etiket blijkbaar wil, omdat je nu ook al aangeeft 'Ik denk zelf dat ik het niet in heel ernstige mate heb omdat ik wel weet dat ik het heb.'
En dat terwijl je nog geen psycholoog of psychiater gesproken hebt en nergens officieel op gediagnosticeerd bent
ik ben wel vaak met mezelf bezig (onzekerheid), maar echt geen narcist
Nicolletje schreef:Wat een fluttest!
Ik scoorde ook redelijk hoogik ben wel vaak met mezelf bezig (onzekerheid), maar echt geen narcist
![]()
http://mjon.infoteur.nl/specials/kwaada ... cisme.html Hier staat best veel info.

Lynn_Nikita schreef:ga je eigen topics ook eens na, en bekijk sommige reacties van jezelf
bv over dat vreemdgaan
dat je het niks uitmaakt wat je de andere aandoet
) en ze dan gewoon met een stalen gzicht een fake telefoonnr geven of gewoon keihard zeggen "Hoezo zou ik je mijn nr geven?? Denk je dat je me mag bellen dan...."