Ik ga er morgen zo snel mogelijk mee naar de huisarts, maar ik vind het toch wel eng, en hoop dat een van jullie weet of dit kwaad kan.
Ik heb dus net zo'n olifantenmuggenbult als die uit het andere topic, alleen is het bij mij op mijn voet. Mijn voet is nu geheel 3x zo dik en rood geworden. Nougoed, ik ben allergisch en dat wist ik al. Maar, de muggenbult is nu opeens paars en dat paarse is doorgelopen naar de bovenkant van mijn voet, het is dus echt een streepje. Ik zie het nu pas, aangezien er een pleister op zat tegen het schuren langs mijn schoen. Maar dit vind ik toch wel vreemd. Ook zitten er kleine rode vlekjes aan de zeikant van mijn voet die er eerst niet zaten. Kan dit kwaad, of is het gewoon een reactie die wel vaker voorkomt?
Ik weet trouwens niet 100% zeker dat het een muggenbult is, ik merkte namelijk pas later dat ik geprikt was. Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen
Mijn moeder wil er meteen even langsrijden, aangezien er een in het ziekenhuis is waar je ook langs kan gaan en die is niet ver weg. Nou, op hoop van zege, bedankt voor de tip

Sterkte in ieder geval! 
Maar er is gelukkig niks aan de hand. Volgens haar was het het gif van de mug(/ander steekbeest) en dat zou gewoon weg moeten trekken samen met de bult. Dus gelukkig wordt mijn pinkpopweekendje niet verpest, en is het niets ernstigs