Sinds een paar weken heb ik last van mijn borsten. Het lijkt de klier aan de onderkant ze zijn, ik voel geen knobbels of dergelijke. Bj het traplopen of lopen op een hoger tempo heb ik er al last van, zelfs als ik in bed lig! Ik heb wel vaker eventjes last, maar dit houdt nu al een tijd aan, niet fijn!
Volgens mij is zwangerschap zo goed als uitgesloten gezien ik de prikpil gebruik.
Iemand hier ervaringen mee? Het zit me niet zo lekker..
take_one
Geplaatst: 23-05-10 12:25
Als het niet goed voelt, ga naar de dokter! Het hoeft niet meteen iets ergs te zijn, maar je kan maar weten wat het is!
marleen_usar
Geplaatst: 23-05-10 16:56
Ik heb het al heel erg lang,en helaas kan je er weinig aan doen.
dovish
Geplaatst: 24-05-10 20:50
Is er iets veranderd in je prik/pil? Ander merk of heb je hem net gehad of juist net weer er aan toe? Vaak zijn het hormonale schommelingen, toen ik stopte met de pil heb ik echt wel een maand pijn gehad bij alles wat ik deed.
Als je niks kunt bedenken zou ik toch als het aanhoud eens de huisarts bellen.
Ik heb het ook een tijdje gehad, hele gevoelige borsten. Heb me er best onzeker over gevoeld maar ook bij mij was zwangerschap zo goed als uitgesloten. Uiteindelijk denk ik dat het toch hormonaal is geweest, ondanks dat ik aan de pil ben. Het was ook zo ineens weer weg!
gewoon last van de hormonen (met pil had ik erg gevoelige borsten als ik ongesteld was en met nuvaring nu helemaal niet. kon dan niet eens de trap af rennen en niet op m'n buik slapen, niks... nu nergens last van) of toch zwanger (kan ook door prikpil heen, het enige wat ervoor zorgt dat je echt niet zwanger kan worden is geen sex ). Of heb je een nieuwe bh? andere bh? misschien verkeerde maat omdat ze zijn gegroeid?