Welk dieet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welk dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:51

Ja, ik moet er ook aan geloven.. Afvallen. Heb nog nooit van mijn leven moeten afvallen maar nu ik door een fiets knieblessure 2 jaar niet heb mogen sporten ben ik van sportieve slanke meid veranderd in miss piggy.
Ben 1.84 en ik weeg nu 76 kilo. Wil ongeveer 6 kilo kwijt.
Nu komt er natuurlijk wel veel spiermassa bij omdat ik langzaamaan weer begin te sporten, maar heb het nu even over vet.
Wat is nu een goed dieet dat ook echt vol te houden valt en dat niet te zwaar is? Omdat ik zo lang ben en veel beweeg heb ik wel echt mijn voedingsstoffen nodig anders ga ik nokkie. :))

Duuuus kom maar op!

gamblerlover

Re: Welk dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:56

BEP!! Ik ben fan! Het gaat erom dat je wel gewoon mee kunt eten met iedereen maar wel normale porties en niet teveel snoepen.

www.bepophetweb.nl

Ik ben er nu 3 kg mee afgevallen en ik eet echt nog wel eens pizza, patat enz. Helemaal als je er "maar" 6 kg af hoeft zou ik niet heel drastisch gaan dieeten.

MilesNF

Re: Welk dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:03

Geen dieet, gewoon gezond en matig eten, voldoende drinken en meer bewegen. Zorg dat je voldoende volkoren producten, groenten en fruit eet. Door dieeten breng je, je stofwisseling is de war en zodra je weer normaal gaat eten kom je 2x zo snel aan (jojo).
Verder zijn er op bokt een aantal afvaltopics te vinden waarin veel informatie te vinden is.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:21

Lieke schreef:
Geen dieet, gewoon gezond en matig eten, voldoende drinken en meer bewegen. Zorg dat je voldoende volkoren producten, groenten en fruit eet. Door dieeten breng je, je stofwisseling is de war en zodra je weer normaal gaat eten kom je 2x zo snel aan (jojo).
Verder zijn er op bokt een aantal afvaltopics te vinden waarin veel informatie te vinden is.

... en die erg motiverend werken!