Zodat de mensen die nog geen kinderen hebben ook de leuke kanten van het zwanger zijn zien, en zien hoe onwijs veel liefde je van je kindje krijgt..
Ik heb zelf ervaren dat zwanger zijn bestwel heel bijzonder is, er groeit toch echt een mensje in je buik, wat je voelt groeien, bewegen en later ook trappelen. De eerste keer dat je het hartje hoort kloppen bij de verloskundige is toch ook wel een heel emotioneel bijzonder moment, en de eerste echo is ook zo speciaal..
Als je dan na negen maanden voor het eerst je kindje in je armen hebt, dan ben je alle minder prettige dingen (bevallen enzo
) echt zo weer vergeten, ik dacht ook echt dat dat een fabeltje was, maar nee het is echt waar! Het moment waarop je voor het eerst in de ogen van je kindje kijkt, dat vergeet je echt nooit van je leven meer, je voelt gewoon gelijk zo'n enorm grote band, niet te breken gewoon!!En dan gaat het eigenlijk pas beginnen allemaal, het eerste lachje, het eerste woordje, de enorme liefde voor elkaar..
ik kan echt zo vrolijk worden als ik s'morgens mijn blij lachende kindje uit bed haal en hij zijn armen om mee heen slaat, me knuffelt en me een kus geeft...
Ik lach me rot om zijn ontdeugende streken: zo lagen pappa en mamma nog even "heerlijk" te slapen, terwijl meneer wat heen en weer liep met wat speelgoed.. Het was inneens erg stil in de slaapkamer, dus ik stond toch maar even op om te kijken wat hij aan het doen was, had hij de douche deur open gekregen ( die is normaal altijd dicht), zijn badje verplaatst de douche in en was hij met kleren aan in bad gaan zitten.. echt zo grappig, zat hij daar met zijn tandenborstel en flesje douchegel me aan te kijken zo van hey mamma!! zet die kraan eens aan..
Zo hebben jullie bokkers vast ook leuke verhalen over de kids, dus brand los !!

Hij praat al en loopt al sins zijn eerste verjaardag. Het is echt een kleine doerak! Heb overigens zelf geen rijpaard meer omdat ik daar geen tijd voor heb op het moment. Wel Heb ik natuurlijk mijn hobby nog. 2 mini shetjes plus 1 veulen nu. Mijn zoontje op zijn olga