Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ciska_sando schreef:ik zou iets te rood vlees gegeten kunnen hebben, maar mijn moeder heeft nergens last van. een virus onder de leden heb ik praktisch altijd, ben net genezen van de bof opgevolgd door een keelontsteking, maar dat is net weer over.
kan ik dat met bloedprikken achterhalen of ik er overgevoelig voor ben? dan doe ik dat wel eerst voordat ik de pil weer neem.
Citaat:bij daarvoor gevoelige personen kan tijdens gebruik van temazepam een onopgemerkte depressie duidelijk worden.
Heb vervolgens ook zes uur onafgebroken als een roos geslapen, ik had niet naar de wc gekund al had ik gewild. Vind jouw reactie dus ook erg vreemd, zou het in ieder geval met je huisarts overleggen. ciska_sando schreef:ik werd er nauwelijks slaperig van, maar wel rustig.. ik lijd aan slaaphallucinaties en wil verdere 112 telefoontje voorkomen omdat ik weer eens denk dat er iemand voor mn raam staat. ze willen maar niet weg gaan en ik zit nu in een gestresste periode waardoor ik ook nauwelijks slaap.
Laura1589 schreef:Geen dank hoor
Temazepam is inderdaad een flink middel, maar het lijkt me in de situatie van TS niet geheel onverstandig. Bovendien is het een zongenaamde 'inslaper', het helpt dus met inslapen en daarna nog een uurtje of 6.
Niezel schreef:ciska_sando schreef:ik werd er nauwelijks slaperig van, maar wel rustig.. ik lijd aan slaaphallucinaties en wil verdere 112 telefoontje voorkomen omdat ik weer eens denk dat er iemand voor mn raam staat. ze willen maar niet weg gaan en ik zit nu in een gestresste periode waardoor ik ook nauwelijks slaap.
Oeh, dan kan ik me inderdaad indenken dat je 'graag' een dergelijk middel' aangrijpt'. Oxazepam helpt niet afdoende? Rotsituatie....![]()
Waarschijnlijk ten overvloede maar, je hebt wel contact met, of een doorverwijzing naar een psycholoog oid?
Succes.... geen slaap sucks.