Nu zul je misschien denken hmm wat is daar erg aan? Gewoon pokeren via internet..
Hij speelt pokerstars, dit gaat via je bankrekening..Hij is in deze week gewoon 365 euro lichter..
Hij heeft me nu al 3 keer beloofd het niet meer te doen, maar hij gaat gewoon weer door..En als hij dan weer gepokerd heeft is die helemaal van slag af,dan heeft hij zovéél spijt, en zal het nooit meer doen en is hij verdrietig en helemaal depri..Zegt hij dat hij een mislukkeling is niets waard is en noem zo maar op..
Ik probeer hem dan een beetje op te vrolijken van : ach kom op, je bent wel wat waard joh!
enzo..Maar tegerlijkertijd ben ik ook pissed omdat hij gewoon wéér heeft gepokerd,en hij smijt gewoon al zijn geld erdoor.. nu heeft hij ook niets meer en moet hij 2 weken zonder geld door zien te komen?
( hij woont nog wel thuis ) tot hij weer loon krijgt.Gister avond was het dus weer zo ver dat hij gepokerd had, hij heeft het spel nu verwijderd enzo..Maar dan zegt hij ook van ; "Ja maar ik kan het zo weer downloaden
" Waarop ik dan zegt ja dat moet je echt niet doen!
waarop hij weer zegt : "ja maar ik ben gewoon verslaafd dus "
Ja dus dan moet ik het maar goed vinden?
Ik vind het echt heel moeilijk om er mee om te gaan, k weet ook echt niet hoe ik hier mee omgaan moet.. Moet ik nou juist heel boos worden? Of moet ik rustig blijven en hem helpen? Ik weet het iig niet meer..
Wat zouden jullie doen als je in mijn situatie zat?..
.

en gaat zijn leven kapot