) gevallen met m'n fietsie, en had daarna zo veel pijn in m'n enkel dat ik de dag erna toch maar even naar het ziekenhuis ben gegaan. Foto's gemaakt, niet gebroken. De arts gooide het op zwaar gekneusd, dus een drukverband eromheen, krukken mee en weer naar huis gestuurd. Vandaag moest ik voor controle naar het ziekenhuis, en wat bleek? De ergste zwelling is wel weg maar het was toch nog dikker dan normaal en enórm blauw, vanaf m'n tenen tot halverwege m'n scheenbeen. Uiteindelijk was de conclusie dat m'n enkel niet alleen flink gekneusd is, maar dat ook m'n enkelbanden gescheurd zijn. Heb nu loopgips gekregen dat er drie weken om moet blijven, daarna moet ik terug komen en kijken ze hoe het verder moet.Maar goed, nu wil ik graag weten of er nog meer bokkers zijn die dit gehad hebben en wat jullie ervaringen zijn. Hoe lang hebben jullie ermee gelopen? Wanneer konden jullie weer paardrijden en/of hardlopen? Enz. enz. enz.

Alvast bedankt!
Maar balen is het wel! 
Ik kon 2 maanden echt niet rennen, belasten enz. Paardrijden (vooral met korte beugels) vind ik nog steeds erg lastig en zwaar. Ik merk dat ik er alles aan doe om mijn enkel niet te veel te belasten. Voltigeren gaat daarentegen inmiddels (na een jaar of 2) prima, ook de oefeningen waarbij mijn enkels veel belast worden.