ongerust over knobbel in tong...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lawrence123

ongerust over knobbel in tong...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 13:59

ik heb sinds een maand geleden ontdekt dat ik een knobbel in me tong heb, me tong was toen wat geirriteerd. Heb het even aangegeken, omdat ik ook een tongpiercing gehad heb, en misschien dat het daar mee te maken had (al hoewel het al wel 3 jaar geleden is dat ik die voor het laatst in heb gehad). toen me tong wat rustiger werd en toen ik hem tussen me tanden door liet glijden merkt ik dat ik een soort erwtje tegen kwam en die zat voor mijn gevoel ruim achter de plek waar de piercing had gezeten. Ik ben er uiteindelijk mee naar de huisarts gegaan, het probeem is alleen dat ik zelf het niet eens met me handen kan voelen, alleen als ik hem tussen me tanden door laat glijden, me huisarts voelde hem dus ook niet. Deze heeft me echter wel doorgestuurd naar een KNO-arts. maar die liep tegen hetzelfde probleem aan.
Hij had er geen verklaring voor en ik moest het maar in de gaten blijven houden. Ik moet daarom ff me hart luchten, het zit me niet lekker, er zit iets wat er niet thuis hoort en ik weet niet wat het is..

Lieset

Re: ongerust over knobbel in tong...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:24

Das wel schrikken dan.
Hoop voor je dat het uiteindelijk mee valt en dat het vanzelf wel gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:25

Ik heb het ook weleens gehad en na een paar weken trok het vanzelf weg. Ik zou je er nog niet teveel zorgen over maken hoor.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:45

geen littekenweefsel ofzo? ik voel ook zoiets bij mn gaatje.