Wie heeft het en waarom heb je het gedaan ? Wie wilt het maar vind het eng ? Waar heb je het laten doen en hoe duur was het.
Ik heb zelf een aantal jaren terug me wenkbrauwen laten doen had hele blonde wenkbrauwen die je niet zag. Ik zou heel graag van andere mensen foto´s willen zien en hun ervaringen met permanente make-up
cojo79
Geplaatst: 17-05-10 16:45
Ik heb nu permanente make up , eye liners boven en onder en sinds 2 weken ook de wenkbrauwen.
Eyeliners boven en onder 130 euro wenkbrauwen 130 euro
Nabehandeling eyeliners 75 euro en wenkbrauwen 50 euro.
Voor mijn wenkbrauwen heb ik binnenkort nog een nabehandeling nodig.
Ik ben opzich heel erg tevreden , zit er wel over na te denken om de eyeliners dikker/breder te laten maken.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 17-05-10 17:38
Ik heb het laten tatoeëren. Het lijkt veel op permanente make up maar wordt dieper gezet waardoor het langer blijft dus. Ik heb mijn eyeliner laten doen. Dag 3 na het zetten, je ziet dat mijn oogleden nog iets gezwollen zijn http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3802_n.jpg Nabehandeling heb ik gehad en daar heb ik helemaal geen zwelling meer van gehad.
Heb het laten doen omdat ik het beu was steeds die lijntjes te laten zetten en heb er 150 euro voor betaald. Ik heb het overigens laten doen bij Edith Vos in België (Bilzen)
Ik denk dat je wb uitzakken wel "safe" zit. Ken weinig oude mensen waarbij echt de oogleden uitzakte eigenlijk. Je bovenste stuk van je ogen zakt wel maar daar zit geen eyeliner.